close


嫁俾我啦!(設計對白)
你又唔係謙謙!(設計對白)
陳志健拉住條紅布勁走,等謝天華同楊怡求婚,不過準新娘笑得勉強,一 啲都唔浪漫!

同你吟一吟

楊怡嫁得出笑唔出

2012年07月19日 ~~ 第1167期 香港《壹周刊》

無 綫新劇《法網狙擊》上個禮拜五晚(七月十三日) 响銅鑼灣行人專用區拍外景,揀正最人多 嘅日子先 嚟開工,劇情仲要講謝天華當街當巷向楊怡求婚,自由行加途人逼到爆,人人攞手機係咁影,搞到連警察都嚟埋,睇吓搞乜。

當晚大隻仔陳志健拉住條長紅布喪跑,等著住白色西裝攞住紮花嘅謝天華扮踩住紅地氈求婚。楊怡「嫁得出」,臨記途人起哄大叫「嘴佢、嘴佢」,不過楊怡皮笑肉不笑,佢解釋係劇情需要:「因為之後我會拒絕,所以唔使咁開心!」
又難怪楊怡笑唔出,事關現場真係好混亂,部分臨時演員兼埋做實 Q,圍圈保護楊怡同陳敏之,但都有位阿叔成功衝破防線,行埋去楊怡面前舉機。呢 啲時候,如果大隻羅仲謙在場,楊怡就至安全。




幾百人圍觀,人群加相機陣包圍,楊怡、陳敏之唔識笑,連阿 sir都要埋 嚟睇吓。




呢位西裝光頭男好幾次想埋楊怡身邊,其中一次更成功突圍,但最後都俾工作人員請離場。


擋駕


突圍成功

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()