close


身穿法國Charlie Le Mindu設計、真髮紫裙的GaGa向傳媒揮手飛吻影相時間,只有一分鐘。

今年二月已經掀起撲飛潮的美國百變天后Lady GaGa香港站演出,昨日(週三)正式開騷,其千五元一張的門票在網上曾炒至三萬,以為GaGa熱全城哄動銷情勁,誰知愈臨近開騷,銷情竟然反高潮,門票在開騷前出現大冧價,千五元門票三折有售,即使GaGa早四日現身香港救亡,一樣挽救不到爆煲慘況。

唔買黃牛飛
Lady GaGa的巡迴演唱會在四月底已展開,由亞洲作起點,第一站首爾,其餘為香港、東京、台灣、新加坡、澳洲等,首爾開騷前仲有飛賣,香港卻掀起撲飛熱,一班明星名人早於二月已經話要託人搵飛,不過到埋牙時,一班名人明星包括千嬅、四太等,竟然又懶懶閒唔去睇。千嬅老公丁子高說:「本來訂咗廿張,依家得四張,係坐位,太太自己話唔去,太嘈驚撞來撞去。」Ball后薛芷倫話買飛時仲有得揀坐位抑或企位,「聽講好多飛剩,我都係託主辦單位買,無買黃牛;我本來買企位,後來決定要坐位,雖然係側啲,但我想舒舒服服咁enjoy個concert。」薛芷倫還教路,買企位飛記得要早入場,「企位氣氛係好好,但要一早去霸位,否則只睇到頭殼同背脊。」何鴻燊四太梁安琪的長女超盈用原價買了飛,但四太一副不在乎樣子說:「未必去睇,要睇工作安排。」行會成員葉維義太太葉梁美蘭因為唔想企,最終也放棄了香港站的演出,「我唔喺香港睇啦,香港嗰場都惡搞,最靚係企位,但要同人鬆踭,我唔夠人鬥。」她決定棄港投日,「我花咗四千蚊美金買了兩場日本演唱會頭排門券,我一係睇頭場,一係睇尾場,早機去夜機返。」

扮親民
GaGa來港第三天、即本週一,原本一直匿在酒店彩排的她,終於按捺不住避過傳媒耳目,潛咗去中環健身及往IFC連卡佛掃貨兩粒幾鐘,佢出咗街先把坐車照片放上twitter,仲明褒暗踩話:「在香港上完健身單車班後好疲累,我愛這城市,你可以喺同一條街做運動,又可以買到老翻Birkin手袋。」 GaGa抵港頭兩日,只留在十萬元一晚的總統套房練習,又叫酒店保安叫記者唔使等,第三日就從秘道潛出街,與本週六晚坐私人飛機從首爾來港時,入住Ritz Carlton酒店,與粉絲親親,俾傳媒任影的親民態度大相逕庭。其實當晚她坐住平治房車抵達酒店時,有架子的GaGa不是立刻落車,而係等咗數分鐘,要在千呼萬喚下,才由助手替佢打開車門,一班粉絲即唱住其歌曲《Born This Way》歡呼迎接她,GaGa見小怪物咁識做,才跟唱住歌的粉絲一齊扭身扭勢,又簽名又玩自拍,著住逾六吋高跟鞋的她,還差啲PK。陪粉絲玩了十分鐘,她才轉身走向記者區,係咁意俾傳媒影吓相,派個飛吻就入酒店,前後不過一分鐘。而酒店大堂亦堆滿了欲睹天后風采的住客,郭秀雲兒子龐錢景峰藏身其中,成功埋身索取到簽名。龐錢景峰話:「我買晒佢啲album,上司問我想唔想見GaGa?我話係唔係真。佢好好人,我問佢可唔可以簽名,佢就即刻簽。」

反應不一
美國天后Lady GaGa自上月廿七日在韓國展開《The Born This Way Ball》巡迴演唱會,本週三香港開騷,但不少黃牛飛割價求售,亞洲區各地票房更滯銷。

twitter報料
GaGa之後上咗房,酒店住客及粉絲亦四散,原本話抵港後即晚去Dragon-i的GaGa,當晚亦只叫私人廚師在房內為她做五十人大餐,之後一直留在房,在twitter自動發料,確保繼續有noise。

火辣GaGa
GaGa造型個個超激,例必成為話題,惹起爭議。

色慾修女
GaGa推出的《Alejandro》MV中,她扮成修女吞食天主教唸珠,穿上全身貼滿倒十架的舞衣,令多個宗教團體不滿。

鮮牛上身
一○年MTV音樂錄影帶頒獎禮上的牛肉裙,全身造型花上三日用五十磅牛肉製成,被指會感染沙門氏菌及不環保,但她一於少理。 ####


首日來港,GaGa挨埋粉絲堆一齊影相扮nice。


龐錢景峰(左)成為第一個攞到GaGa簽名的名人。


GaGa在網上向粉絲謝票,碼實他們。


(《蘋果日報》圖片)


她下榻的Ritz Carlton酒店總統套房,每晚房租十萬元。(《蘋果日報》圖片)


網上掀起減價潮,千五門券到四百八十都有。


偷蹓了出街的她,上載身在車廂的相上twitter,又話鍾意香港有老翻Birkin賣。


GaGa在韓國演唱會上穿黑色T-back和黑絲襪,刻意露股;又戴住羊角頭套,白色通窿起角裙勁歌熱舞。


曾同GaGa合照的陳冠希,週日一早來酒店抽水,但未能上樓,只與GaGa經理人Troy Carter外出。



arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()