close


大家睇我點發威。(設計對白) 25歲嘅林書豪一仗功成,由年薪76萬美金暴跳至592萬美金,更入住豪宅,身價聲價幾級跳。

揭開近日報紙,媽咪姐對香港政府愈來愈有「信心」。眼見唐太「我要挖好呢個窿」,打造媲美秦始皇地下皇陵嘅魄力,何其值得欽佩。再望望唐唐,跟緋聞情人魚雁往返,字字情意綿綿。大佬呀,一份咁真摯嘅感情放喺面前,唔通等到失去先後悔莫及?感情缺失咪感情缺失囉,為女死為女亡為女俾人插到傻呢種情操,簡直比淨係識得喺旺角中心呼喚愛嘅港男港女,更真切動人。


其實無腰骨無膊頭又如何?人為理想,真係乜都做得出。好似近排為華人爭光嘅林書豪咁,自細夢想投身籃球界,就算俾阿媽阻止,被投閒置散都好,佢都冇放棄過。區區一個美籍華人,喺充滿黑人嘅NBA闖出一片天地,等同喺香港搵一撻冇強國人嘅地方一樣咁難。自從林書豪帶領紐約人7連勝之後,被捧到上天嘅同時亦慘被抨擊,一時被個別傳媒以歧視字眼報道,一時被其他黑人運動員踩台。姑勿論日後林書豪成就如何,人生在世,總要學佢追尋理想豪一次,就算車毀人亡都係咁話。

林書豪挖深啲

豪放晒肌
身為運動員,林書豪嘅身形梗係嗒得杯落。佢喺自家嘅短片當中,不吝嗇分享做gym秘技,更大晒靚肌。

家庭至上
林書豪係虔誠基督徒,平日唸聖經、打波之外,最鍾意陪屋企人,佢仲陪姪女填顏色(圖),相當乖乖仔。

搞鬼扮斯文
佢仲搞鬼製作名為「投考哈佛5招」嘅短片,當中佢又拉小提琴又煲呔上陣,同平日sporty形象大大不同。

新一代吸金王
林書豪大hit,連帶佢嘅球衣、籃球卡都即時有炒價。據福布斯所講,林書豪未來兩年可望創造1.5億美金嘅經濟效應,球賽門票、商品等等可為NBA帶來4千至8千萬美金收入。林書豪可謂NBA新一代吸金王。 ####

 
姚明上年7月宣布退役,不過早於2010年,姚明與林書豪早有一面之緣。兩大球星歷史性握手,象徵新舊交替。

 
嫲嫲湊大 1989年,年僅1歲嘅林書豪被爸爸林繼明抱在懷中,同大哥(左一)、嫲嫲(右一)合照。當年林書豪出世,嫲嫲專程由台灣飛去美國湊孫,兩嫲孫感情非常好。


嶄露頭角 2006年,16歲的林於校際籃球比賽贏得獎牌,為日後進入NBA而鋪路。


闔家齊撐媽媽吳信信曾阻止林書豪打籃球,認為打波冇前途。好彩囝囝為理想冇放棄,仲光宗耀祖成為NBA首位台灣裔球星。


文武兼備林書豪自小夢想成為籃球員,喺哈佛修讀經濟時亦有參加校隊。為咗合乎體能標準,佢更日日做gym。


屢敗屢試林書豪職業生涯中,多次被投閒置散,兩年多來都係打後備。不過近日狀態大勇,帶領紐約人連勝7場,成為隊中王牌。相傳球隊主力安東尼誓要收復失地,不讓林書豪尊美。










林書豪曾效力金州勇士,當時嘅7號球衣網上開價1蚊美金都冇人bid。家下呢件球衣已升值至港幣2千4百元。


林書豪成名嘅紐約人17號球衣,官網月底先有貨,香港大概6月先有。各位粉絲如果趕林瘋潮,可考慮adidas呢件林書豪T恤(左),香港三月初應該有貨。


籃球卡呢類NBA產品向來深受球迷愛戴,林書豪嘅籃球卡相信已升值不少。

arrow
arrow
    全站熱搜

    litalife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()