台灣女星路嘉欣台上掃背佢好冧我!(設計對白) 2月19日 何韻詩雖然箍番容祖兒,不過在台上阿詩忍唔住向路嘉欣抽水,掃完背再攬腰。

容祖兒與何韻詩暗交十年,一直無風無浪。不過,今年初何韻詩因演出舞台劇《賈寶玉》,與同劇台灣女星路嘉欣過從甚密,立即辣㷫容祖兒。而罕有緋聞的祖兒,突然傳出被36歲金融鱷少劉鎮鴻(Jeffrey)及MV導演Heison力追,擺明示威。最近有周刊爆兩人十年情玩完,而事實是去年底時,容祖兒曾為路嘉欣與阿詩炒大鑊。不過,甚懂冧女的何韻詩原來在情人節前,已箍掂容祖兒,兩人當晚更齊齊戴上情侶手鏈出騷,力證情未變。不過同日,路嘉欣亦把在阿詩家中整甜品的照片放上微博,有心玩嘢!


何韻詩飾演的賈寶玉是多情種,現實生活中,阿詩與劇中眾多女演員亦打成一片。去年10月做了廿場《賈寶玉》舞台劇的阿詩,對台灣來港參演的路嘉欣特別呵護,惹來密友容祖兒不滿。「上年搞舞台劇時,阿詩同班女仔好friend,佢特別冧Jozie(路嘉欣洋名),成日叫佢上屋企玩。上年聖誕party大班朋友同祖兒都喺度,阿詩對Jozie照顧周到,食完嘢仲細心到幫佢抹嘴,祖兒即時呷醋黑面!兩人之後為Jozie都嘈過唔少次!」知情者說。

祖兒否認戀兩男
今年1月初,阿詩與祖兒冷戰升級,加上傳出金融鱷少劉鎮鴻同MV導演Heison力追祖兒,令外界一度以為阿詩與祖兒情海翻波。「以前祖兒每日會call十幾次搵阿詩,上個月佢哋冷戰時,祖兒幾日都冇一個call,搞到阿詩都好冇癮。反而Jozie嗰陣就日日黐住阿詩,人人都知佢哋行得好埋,個女仔都好進取。同祖兒咁耐感情,阿詩點捨得分手,雖然佢都對Jozie嗒糖,但最終都出力箍祖兒,仲應承對方以後都唔會同Jozie單獨約會。」翻兜成功,祖兒對金融鱷少劉鎮鴻及MV導演Heison兩單戀情,斬釘截鐵否認:「我唔知對方(劉鎮鴻)係邊個,無端端將我哋連埋一齊,真係打個冷震。而Heison,大家係識咗 好多年嘅朋友。」事實上,「詩祖戀」經過考驗後更勝從前。情人節當日,阿詩叫了《賈寶玉》的「12金釵」上屋企整甜品。12個女仔一人一個撻,祖兒雖然不在場,但阿詩特別炮製了一個畫上心心嘅果撻俾祖兒,突顯其「正印」地位。當晚阿詩和祖兒齊齊到紅館為黃偉文演唱會做嘉賓,兩人同時戴上5年前戴過的情侶手鏈。不過,同日路嘉欣又將與阿詩整撻相放上微博示威,似有心向祖兒挑戰,難怪翌日祖兒秘密到演藝學院實阿詩,以免被人有機可乘。

兩度騷情侶鏈

路嘉欣靠黐上位
32歲的路嘉欣,雖然歌影視三棲,但個人大碟只出過一隻,電影亦只拍過三部。她的電視作品比較多,但她並非第一女主角。 02年,路嘉欣和台灣型男張震拍拖,在男友帶挈之下,她拍了《轉角*遇到愛》及《東方茱麗葉》這兩套較為港人認識的作品,但有傳因為她太黐身,導致兩人在08年分手。

預告變攣
同年拍攝電影《一席之地》時,她和曾三度入圍金鐘獎男配角的莫子儀撻着,但不久又分手。兩次感情重創後,路嘉欣上年年尾同何韻詩演舞台劇撻着,又公然預告自己會戀上女性。 ####


情人節當日,阿詩叫埋「12金釵」上屋企開餐,路嘉欣仲挨晒落阿詩度。


而阿詩為免辣㷫祖兒,又在微博放一張送心心果撻俾祖兒的照片, 默認對方正印地位。


早前何韻詩和Eason在黃偉文的演唱會上激咀,令祖兒醋意大發,在後台當眾大叫:「好想嘔呀!」


07年首戴
07年1月,兩人出席《Road Show頒獎禮》時,被記者發現兩人首次戴上同款手鏈。


我先係正印!(設計對白)
今年情人節再騷
祖兒同阿詩雨過天晴,情人節當晚,就算祖兒多套嘅靚衫都係冇袖衫,祖兒也不避嫌戴情侶鏈上身。


祖兒愛得高調,啱啱至箍煲成功嘅阿詩又點可以唔配合。兩人在情人節當日同時戴上用魚絲串上純銀飾物製成的情侶鏈。


消夜包接送 2月16日演完舞台劇後,阿詩仲約埋「12金釵」去食糖水,明知記者影相,為免祖兒打翻醋埕,何韻詩刻意同路嘉欣行到離行離列保持距離。


路嘉欣


何韻詩之後阿詩送埋眾女返酒店,好鬼死man!


路嘉欣同張震拍拖6年,每次提到這段情,佢都會喊到收唔到聲。今年初,佢接受台灣女同志雜誌訪問時,竟話「當我愛上同性,毋須大驚小怪。」

arrow
arrow
    全站熱搜

    litalife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()