close


14/2衰擺款
等埋位時,周麗淇與姊妹呂慧儀坐埋一邊,與其他女生好似楚河漢界咁。之後王君馨遞零食俾佢,佢都不願理睬。
無綫一線花旦走得就走,造就二線花旦胡杏兒、陳法拉及徐子珊上位,就連周麗淇亦成為力捧花旦之一,在新劇《女警愛作戰》中再度擔正。周麗淇雖然唔係無綫親生女,在《我的如意狼君》中又被狠批戲「屎」,但因為埋到無綫高層梁家樹堆,所以劇接劇冇停!
恃住高層撐腰,拍攝《女警愛作戰》時,周麗淇自行升呢,多次擺款教劇中女星做戲。之前她又因為懷疑服裝人員偷電話,要求對方當眾搜身,最後發現原來自己大懵搞錯咗。種種行為導致台前幕後都怕咗佢!

 
周麗淇(Niki)去年11月尾開始拍《女警愛作戰》,一眾台前幕後與她相處了三個多月之後,個個都話怕怕。「《女警》唔少場戲都靠現場飛紙仔,Niki一味意見多多。佢成日話劇中女星做得唔好,於是即時視后上身教對方做戲,搞到人人都怕咗佢。係阿蟹(呂慧儀)至頂得佢順,同佢有兩句咋。」知情人士說。
2月13日,眾演員在屯門海水化淡廠拍外景,其中一場講述姚子羚跳樓的場口。埋位前,周麗淇手舞足蹈教對手姚子羚做戲,模仿她的角色俾膠喉纏腰跳樓時的動作。姚子羚顯然冇乜反應,只係久不久點下頭;反而周麗淇行開之後,姚子羚就成個生晒,不時同工作人員有講有笑。放飯時,眾演員都在臨時的茶水間食飯,Niki就一個人返回攝製組專車用膳。Niki的助手亦冇同Niki一起,反而圍埋其他演員一齊食。

得梁家樹力撐
翌日晚,《女警愛作戰》在石硤尾取景,Niki拉埋呂慧儀坐埋一邊,之後王君韾、黃智雯、朱慧敏等女星到場。原本多幾個女仔應該更熱鬧,但現場所見,兩邊壁壘分明。後來王君韾發現有記者影相,她才上前問Niki吃不吃零食,但Niki不領情,其後兩人全晚零交流。之後黃智雯、朱慧敏、王君韾、朱璇和趙希洛收工後去食糖水,Niki與呂慧儀亦唔見影。其實Niki唔止與其他女藝員關係唔好,幕後工作人員對她都敢怒不敢言。有幕後人員爆料:「Niki之前試過唔見電話,仲發咗癲咁鬧服裝姐姐,話要搜佢身。服裝姐姐為表清白叫Niki報警,點知轉頭Niki助手搵番部電話,原來係Niki冇手尾,擺埋一邊!件事搞到好大,好多人都忿忿不平。不過Niki係Tommy(無綫製作部製作總監梁家樹)愛將,上年11月Tommy親自帶Niki去製作部搵其他監製打招呼,咁梗係冇人敢話佢。」

 
回應漏口風

對於各種指控,周麗淇於周六(18日)出席TSUMORI CHISATO活動時一一否認,但就暗示自己樹敵被整蠱。 周麗淇:唔知係咪得罪人 Niki解釋:「我同其他演員關係好融洽,私底下都有約食飯。(咁你係咪教其他女演員做戲呀?)畫面睇可能係講緊戲,但其實我哋係互相溝通。(上年11月,梁家樹係咪帶你上製作部逐一介紹俾監製識?)冇件咁嘅事,我連開《女警愛作戰》都冇見過Tommy,對上見佢都係Toby結婚。」不過問到「偷嘢」嗰件事,Niki就自爆係同偷電話有關:「你係咪講個電話,我所有財物都交晒俾助手。如果啲指控咁嚴重,我唔知係咪得罪人。」

 
眾女暗寸

黃智雯:同佢唔算熟「其實都冇黨冇派,只係私底下同Niki就唔熟。(佢有冇教你做戲?)演員同演員之間俾意見就一定有。(有冇聽過Niki唔見電話懷疑服裝姐姐偷?)咁又冇聽過!」



姚子羚:我哋會傾吓戲「我哋會傾吓戲,例如嗰日拍跳樓戲,大家會研究吓。(嗰日Niki自己一個人上車食飯?)佢話病吖嘛!咪上車食囉。」但當日Niki教做戲時十分生猛,完全唔似病!



王君馨:會聽前輩教「傾吓戲係有,我係新人,會聽前輩教。(14日晚,你哋拍完戲去食糖水,點解唔見Niki同呂慧儀?) Niki第二朝要拍戲,而阿蟹就要陪老公。」 ####

 


王君馨周不時都會帶備零食請同事食。當晚成班女仔企另一邊又食又玩自拍,當Niki透明。


13/2懶醒教做戲
Niki教姚子羚做戲時手舞足蹈咁,完全唔似姚子羚所講Niki有病在身喎。


拒同枱食飯
放飯時Niki跳上攝製組專車玩自閉,之後助手就攞飯盒俾佢食。


Niki助手


Niki助手攞完飯盒俾Niki後,就同其他演員開餐,仲同王君馨傾到手舞足蹈,姚子羚就笑唔停口。




12月9日,無綫製作總監梁家樹(上圖)愛女梁靖琪(Toby)結婚,識做嘅周麗淇亦有出席婚宴。


 


 


 



 

arrow
arrow
    全站熱搜

    litalife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()