close

這二十年來,你經歷過甚麼?

如果以九三年拍《晚九朝五》作為出道計起,陳豪入行至今,剛好踏入了第二十個年頭。

據他所說,在千禧年加入無綫前的那段日子,他曾經驕傲過,曾經迷惘過,也曾經失意過,生活一團糟;然後呢,他終於開竅了,人開始踏實了,開始享受默默耕耘了;再然後呢,○七年三十六歲時,他終於同時間一次過成為了「最佳男主角」兼「我最喜愛電視男主角」,全面獲得觀眾認同。

是的,以阿Mo本身的外形條件,要是當年懂得多搞一些緋聞、是非,對獎項和金錢野心大一點,再跟圈中各方關係「密切」一點,他可能更早便被捧到上天,甚至乎現在已經是擁有「億億聲」身家的超級大明星,然而,他的心態卻完全相反。

「錢,唔係唔重要,但我拍戲以嚟,呢樣嘢從來唔係大前提;獎項、嘉許對我效用亦唔係好大,一個獎項算得係乜?我寧願拍啲好質素嘅戲,寧願多啲人鍾意自己!」

我問他,那當下應算是默默耕耘的「豐收期」吧?誰料,他竟面紅起來,靦腆地說:「嗯……呢個……呢啲都係個天賜畀我!so far,我依家好開心,everything都好好,唔錯!」

everything,當然不單止是事業。

空洞

回看陳豪初出道,當年只有廿二歲的他,憑着一齣《晚九朝五》初登大銀幕後,外界對他曇花一現的印象,除了那些全裸的牀戲,還有他那沙啞的聲線。他坦言:「我雖然並唔係嗰種一出嚟就受到各方注目嘅大明星,但當年嘅我,就好似好多啱啱接觸到名利嘅新人一樣,都有驕傲過、囂張過,以為自己係天之驕子,目中無人,個個都喺我腳下!好彩嘅係,我嗰陣有朋友提醒,囂張嘅態度,我唔係last咗好耐,亦都好彩大家睇唔到、冇乜印象!」

其後,他接拍的三十多齣電影,角色都是三四五六線為主,「我試過拍完齣戲,偷偷走入戲院睇,點知隔籬嗰位觀眾就不斷破口大罵、係咁爆粗,話我唔知做乜嘢戲,嘩!我即刻將個頭有咁低耷咁低,心諗:『唔好認得我呀!』然後套戲一完,我即閃呀!哈哈!」

那時開工有一日沒一日,但花錢方式卻是有咁盡使咁盡。「雖然話拍電影賺唔少錢,但當你今日唔知聽日事,個心就會慌!我試過一個月、兩個月,甚至半年冇工開,但我依然將啲錢亂咁使,覺得使錢係一種權力,結果爭落成身卡數,畀人打電話嚟追數鬧我,左卡冚右卡,右卡冚左卡,又用credit卡嚟撳錢……諗番起呢段日子嘅我,生活得好空洞!」

抉擇

為了生活,也為了清還卡數,當年阿Mo只能有工作便做,香港沒得選擇時,也試過北上拍劇去。

「呢兩年好多人問我,點解唔試吓好似其他藝人咁北上拍劇,搵多啲錢。其實,我算係最早期去內地拍劇嗰班,我嗰陣都喺內地拍咗幾套劇,所以我好清楚係點。係,喺內地拍劇確實賺到好多錢,但要離鄉別井呢。」

兜兜轉轉,至二○○○年,他加入了無綫,改戰電視圈。「其實我喺之前嗰段日子,每一日都諗住離開娛樂圈!

「當時我見唔到我自己將來係點樣,就算我點努力都好,都得唔到機會,亦都冇辦法去證明自己,呢樣係更加驅使我入電視嘅原因。

「我將入電視圈呢樣嘢,視作係自己喺娛樂圈嘅最後一步。我同自己講,與其我每日都諗住離開呢個圈嘅話,咁不如我就喺電視圈出盡一百五十percent嘅力去做啦,如果發覺結果都係唔得嘅時候,咁就已經知道自己根本冇呢啲料子喺呢個圈度,亦證明呢行唔係屬於我碗飯。」

在《4 in Love》裏的「余鎮東」口沒遮攔,阿Mo說難度頗高。

○三年拍《晚九朝五》,初登大銀幕。

蠢人

猶幸,阿Mo是個懂得「從錯誤中學習」的人。眼見過往幾年的歲月,生活過得混沌,沒有甚麼得着,入TVB時,他便索性reset自己,把自己當作新人一名。「我嗰陣不斷提醒自己,我好蠢、乜嘢都唔識,所以乜嘢都要學,唔識就要問。然後我日日開工就同身邊唔同嘅人係咁學嘢,逐part逐part去學返嚟,因為我好信『熟能生巧』呢四個字,同一樣嘢,幾蠢嘅人做一百次都會做得OK啦!」

至於當時那幾千元的月薪,也令他重新學習生活。「之前使好多錢,但入到TVB,一變就變到每個月得嗰幾千蚊,咪學囉,學吓點坐個半嘅叮叮、兩個二嘅船,啲地點點樣行路去呀;二百蚊去使三、四日,食餐飯都唔敢,冇錢吖嘛,我咪去學點樣慳住嚟生活囉!

「雖然當時係窮,但係開心嘅,起碼我覺得自己係重新去融入緊呢個社會度,令我感覺更加踏實。」

○七年一次過勇奪「最佳男主角」和「我最喜愛電視男主角」獎。

迷失時期拍了三十多齣電影,角色都是三四五六線。

儲分

更猶幸的是,加入TVB,阿Mo的心態跟同門很多花旦小生的都大相逕庭。「講真,我嘅心態好簡單,只係想將份工作做好,無論乜嘢角色都盡力做好佢!要攞幾多獎、收視要幾多點呀,然後會搵到啲乜嘢廣告,跟住又會賺到幾多錢呀,呢部戲之後,又會拍乜嘢呀?呢啲我反而從來都唔諗。獎項算係乜嘢呢?錢,從來都唔係我拍戲嘅大前提,我自己最注重嘅,其實係質素,無論係我自己,定還是接拍嘅戲嘅質素,因為我好想畀大家覺得我係一個有質素嘅人,我好想我拍嘅戲,大家將來都仲會攞番出嚟咀嚼、回味。正如一直以嚟都有好多內地劇搵我拍,我唔係唔鍾意返內地拍劇,但我只係想等一個好嘅劇本,再者,我覺得可以喺香港做嘅話,其實都係一種幸福呀!」

一○年再奪「最佳專業表現大獎」。

結果,他如是者一直在TVB十一年,擁有的名和利,可能不夠其他小生花旦的多,但卻贏盡了觀眾們的心。「可能我係實戰派,我喺觀眾心目中嘅印象,全部都係半分、半分、零點幾分咁儲番嚟……其實呢啲真係個天賜畀我o架!我都幾開心自己喺電視嘅成績都算幾好,呢啲都係我本來冇諗過嘅嘢,我只係諗點樣去做好我自己,到依家都一樣。」

或者,這條要走足二十年的路,對很多人來說,實在太漫長,然而,要是信心夠堅定,心態夠正面的話,最終卻必定會得到更多更豐盛,像阿Mo。

Carefree

「Everything都好好,唔錯!」

是真的,阿Mo當下所擁有的一切都很美好。

我跟他點算,他現在有觀眾緣,拍的劇有口碑,有大量廣告代言,有車有物業,更重要是,還有一個sweet到漏的女朋友陳茵媺(Aimee)。

他一聽到陳茵媺三個字,又面紅起來。「好多人都有同我講,話我哋一齊咗之後,我個人開心咗好多好多,其實,我真係開心嘅!我同佢都係抱住一個大方嘅心態,唔介意出街拍拖,但我哋都好想盡量保持低調,少啲掛喺口邊,唔想每次見到記者都淨係講感情。」

被雜誌偷拍到入屋,介意嗎?「我哋控制唔到,亦都冇得介意,但算啦,又唔係乜嘢唔見得光嘅嘢,都冇所謂啦!其實我哋依家都算多咗空間啦,不過,當然最好唔好啦。

「可能,我依家個心態比以前更加carefree,所以我覺得呢個階段我喺各方面都覺得幾舒服,所以我更加要做好我嘅工作………(下刪五百字)」

我很直接地告訴他,以我這個女人仔所睇,Aimee是個娶得過的好老婆。估不到他又再面紅起來,哈哈大笑:「係嘅係嘅,哈哈哈哈!收到收到!」

又話自己carefree咗?車,咁易就面紅,渣!

arrow
arrow
    全站熱搜

    litalife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()