close

趙碩之忽然尖面高鼻


■25歲的趙碩之越大越靚,昨日出席活動時更惹來變臉疑雲。

沉靜了一段日子的趙碩之,昨日現身港台出席舞台劇座談會,最近與大名娛樂因合約問題拉鋸中的碩之,不但包包面變尖面,雙眼更變得又大又圓,鼻樑變高,身形亦比以前瘦削,變臉成功的她被問到合約問題,她說:「我交咗畀律師搞,話晒係佢哋一手湊大我,唔想關係搞得咁僵,佢哋都有挽留我,但𠵱家冇咗經理人部,你見呢幾個月有冇喺街見到我?」
碩之續說:「公司係有唱片部,但係我又唔想唱歌,希望可以拍戲,我覺得都有啲嘥時間,我都唔知係咪叫完約,因為仲有五年生約,所以都會搵林生(林建名)再傾。」
採訪、攝影:何慧斯

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()