close

「兩文三語」,為香港政府推廣的語言政策。「兩文」,即中文和英文;「三語」,即粵語、英語和國語,可見三語同等重要,尤其回歸後,中國對世界各國的影響愈來愈大,普通話更晉升為國際語言之一。

因此,去年在五月開設兒童教育中心的楊婉儀,兩個多月前特別增設「普通話唱遊班」,讓小朋友學習英語的同時,也可以提高中文水平,她說:「我對仔女學咗普通話年半,大女依家學埋拼音,睇書嘅時候,見到唔識嘅字,都識得拼番個讀音出嚟,對佢哋喺中文寫作方面好有幫助!」

高老師與楊婉儀,一同與學生用普通話唱兒歌,期間更手舞足蹈,歡笑聲不絕。

公諸同好

楊婉儀的一對子女—Hannah及Jonah,在年半前開始跟隨高克珊老師學習普通話,現在女兒已經懂得拼音,「佢哋嘅國語好過我好多,有時睇到啲書見到唔識嘅字,都識得拼番個讀音出嚟;上堂嗰陣既上得開心,又學到嘢,我覺得好好囉!加上好多學生家長都成日問我對仔女喺邊度學普通話,咁既然有個咁好嘅老師喺度,點解我唔介紹畀自己啲學生呢?咁不如直情喺度開班喇!」

因此,兩個多月前,楊婉儀便在其開設的教育中心內增設「普通話唱遊班」,以讀唱兒歌、講故事、角色扮演等形式,讓小朋友多聽多說普通話,由淺入深,她補充說:「對仔女跟高老師學咗年半,睇到佢哋咬字、發音都好咗。」

小朋友拿着顏色筆表現雀躍,以繪畫吸引他們學習普通話,也是好方法之一。

高老師運用輕鬆活潑的教學方法,輕易令一眾學生全情投入,楊婉儀女兒Hannah(左三)及兒子Jonah(左四)也舉手搶答問題。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()