close


拉筋搏老命
朱咪咪平時少做運動,齋做事前拉筋動作,已辛苦大嗌:「斷啦、 啲骨斷啦!」辛苦錢確係唔易賺。

娛聞樂

個唱贏甄妮葉德嫻 朱咪咪養靚聲閉關十日

2013年02月15日 ~~ 第916期 忽然1周

59歲朱咪咪近期爆紅,除在《老表,你好 嘢!》做「夢露老師」出位外,連同《初五啟市錄》的事頭婆和黃昏檔的《王老虎搶親》都見到她,成三線劇同播紅人。
電視晚晚見,加上朱咪咪今個月的紅館騷,兩場夾埋只賣剩少量單丁位,銷情贏天后級人馬甄妮和葉德嫻足足幾條街。
為了以最佳狀態開騷,朱咪咪除日做五粒鐘瑜伽外,更要閉關十日。「開騷前我會匿喺屋企,唔開口同人講嘢,就算口臭都要忍吓口!」

互動片段

失聲陰霾 朱咪咪戒油戒辣





我仲有成個月賣。(設計對白)


贏我?等我鬧衰你!(設計對白)

剛滿 59歲的朱咪咪,戲裏永遠做丑角,搞笑、核突走唔甩;戲外卻是唱家班,由最初夜總會跑江湖到近年踏紅館,場場爆滿。她將於月尾在紅館舉行兩場個唱,門票開售短短兩日已賣出九成,現時只剩單丁位,一票難求,就連朱咪咪亦覺難以置信:「其實之前兩次紅館騷,賣飛都唔錯,但都唔及今次。可能有電視劇效應啦,真係要多得無 綫夾 啱時間。」
銷情理想,主辦商張耀榮曾建議添食,但朱咪咪卻堅持唔制,「咪搞啦,開次個唱真係辛苦到阿媽都唔認得,我賺到都冇命享,你 哋當我唔等錢使啦!」相比同期開騷,但銷情一般仍堅持要加場的甄妮,朱咪咪寧願賺少 啲樂得自在。


苦練軟骨功
朱咪咪由上個月開始請師傅教做瑜伽,有跳舞根底的她,上了兩堂已成功做到軟骨效果。


贏開巷
記者日前在通利琴行售票處,發現月尾開騷的朱咪咪,現時只賣剩單丁位;相反比她早三日開騷的甄妮,仍有大量貴價飛求售。至於三月初開騷的葉德嫻,最貴門票開價$780,比朱咪咪和甄妮貴,但貴飛平飛都仍在發售中。


擘腿單腳企
拉筋嗌到鬼殺咁嘈,但朱咪咪仍頂硬上做金雞獨立,「因為 opening我要舞獅,點辛苦都唔想衰俾人睇。」而今次演唱會,朱咪咪將會邀請金剛、蘇基做嘉賓。


清茶淡飯
平時大魚大肉的朱咪咪,為了減磅,近日每餐都以青菜配米粉或白飯為主,頂盡加碟微辣的涼拌青瓜調調味,食得十分清淡。


日食八個橙
現時朱咪咪的正餐除了食菜外,亦要日食八個橙和半磅提子,吸收維他命 C。

廟街皇后揮低頂級天后


朱咪咪在《老表,你好 嘢!》中做夢露老師,角色笑中有淚,造就她輕易上位。

唔少歌星發夢都想在紅館開騷,廟街賣唱出身的朱咪咪,近年竟然成為紅館常客,而買飛捧她場的,絕大部分是朱咪咪昔日在廟街擺檔時的顧客。「我 喺廟街唱親都係徐小鳳 啲歌,可能把聲似佢啦, 啲客叫我做『廟街皇后』。咪睇小廟街 啲客仔,佢 哋真係好長情,大部分都跟 咗我 30年。而且佢 哋好豪, 嗰時我收貼士都收到手軟。」
對於廟街跑江湖卻撼贏樂壇天后甄妮、葉德嫻,朱咪咪即謙虛地說:「其實邊有得比,大家風格都唔同。佢 哋係唱功見稱,我係搞笑通俗,各花入各眼啦!」 

月甩 20磅


跑了多年江湖的朱咪咪,早前特登過大海為江湖猛人崩牙駒(尹國駒)媽咪慶生,更因此上港聞版。「駒哥媽咪好錫我,佢年年生日都係我做司儀,可能我有老人家緣啦!」

肥底朱咪咪以往唔肥唔食,但為了今次個唱減肥膏開騷,近日只食白飯青菜。上月開始,她更每日練足五個鐘瑜伽,短短一個月已成功甩掉 20磅。靠聲搵食的她,更要在開騷前做「拉鏈嘴」養聲。「平時少做運動呀,依家每日師傅都要我行八層樓梯,行完上去我都想死。氣都未喘完就要壓腿紮馬,攞我老命咯!不過呢個未算最難頂,我平時唔講 嘢會死 㗎,但我知講 嘢仲傷聲過唱歌。為 咗把聲靚 啲,開騷前十日我要做啞女,唔同人傾偈。雖然唔講 嘢會口臭,不過今次都要忍吓口囉!」 

另類拉票都輸


近日朱咪咪、甄妮與影后葉德嫻同時為自己個唱宣傳。早前甄妮出口術鬧後輩 G.E.M.,綽頭十足,但無助賣票;至於行動型葉德嫻,拍音樂特輯兼做無綫頒獎嘉賓,可是直至上周四( 7日),開賣五日仍大把票剩。二人的銷情明顯不及以搞笑通俗為主的朱咪咪。

爆女兒生父




1月初在台灣接受節目訪問時,甄妮自爆女兒 Melody是用傅聲的雪藏精子成孕,又透露曾 4度流產兼食香爐灰求子,事件引起極大迴響。 

鬧 G.E.M.無家教


一向有鋪鬧人癮的甄妮,早前無情情公開鬧爆同有「巨肺」之稱的 G.E.M.,直斥對方無家教。事後 G.E.M.怕米貴,在微博向前輩道歉,但甄妮依然唔收貨,指對方冇道歉。





為無 綫台慶撐場




甚少返娘家無 綫的葉德嫻,為宣傳 3月的個唱,去年 12月罕有應承為《萬千星輝頒獎典禮 2012》任嘉賓頒獎給「視帝」黎耀祥。 

搞音樂特輯




台慶後,葉德嫻再亮相無 綫,做個人音樂特輯《得閒講德嫻唱》,唱足一晚,預演個唱,為銷票乜都肯制。 

採訪、撰文:娛樂組
攝影:攝影組

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()