close


由 6個 90後嫩口仔組成嘅 B.A.P, B意思係 Best, A意思係 Absolute;而 P意思係 Perfect,成個名意思係絕對做到最好、最完美。

韓面

B.A.P 街頭六壯士

2012年10月31日 ~~ 第284期 Face

今年韓國樂壇新丁特別旺,尤其係男丁。上半年先由 12大軍 EXO攞頭彩;下半年就有 6人嫩口男團 B.A.P發力狂追。
由 6個 16至 22歲型仔組成的 B.A.P,強項跳 K-dance玩 hip hop,特徵係染金毛玩街童 feel。由年頭至今已出過 3張細碟及 2張 EP,夠晒多產。呢班街頭六壯士,將於下月尾喺香港舉行的 MAMA頒獎禮內,有份角逐「最佳男新人獎」,到時唔只同死敵 EXO鍊過,更有可能黐住 PSY一齊跳馬舞。

由 6個 90後仔仔組成的 B.A.P,被視為今年 SM力捧的重頭新晉男團 EXO的最大勁敵。一行 12人的 EXO,個個青靚白淨走靚仔路線,而 B.A.P則啱啱相反,隊員鍾意染金毛,最叻跳街舞唱 hip hop,引到班韓妹流晒口水。


B.A.P出道唔夠一年已出過 2張 EP、 3張細碟,最新細碟《 Stop It》,剛於 10月 23日出街。早前 6個嫩口仔不斷上《人氣歌謠》等音樂節目宣傳。


由於 B.A.P受歡迎,韓國有線電視 Mnet都搵佢哋演出綜藝節目《 B.A.P’s Killing Camp》,希望藉佢哋名氣吸引 fans成為新客戶。

明年攻日


同 Mnet做節目不特止, B.A.P 6子更幫韓國 SBS電視台,演出《 Ta-Dah! It’s B.A.P!》同《 B.A.P Diary》兩個節目,的確好搶手。

B.A.P由今年 1月出道至今,雖唔夠一年,但已出過 3張細碟及 2張 EP,除唱歌獻舞,仲分別為 SBS電視台及 Mnet主持 3個綜藝節目,有 job密密接。據知 B.A.P現正苦練日語,等今年攻韓國本土成功後,下年正式出日文歌攻日。 

隊長乞人憎


隊長最紅
B.A.P以隊長容國最紅。自小夢想做歌星嘅容國,原來為咗演藝事業,竟然放棄入大學,好熱血。

唔好睇 B.A.P 6子喺台上跳舞又齊又夾,實質隊員之間傳出唔少是非,當中以最紅的隊長兼 rapper容國最惹火,有指 22歲隊中年紀最大的容國,由訓練期間開始已經常用前輩身份向其他成員訓話,扮大哥已難頂,最弊係懶到死,試過有次他用手臂受傷做藉口,指使隊友幫佢煮飯兼洗衫,仲一句唔該都冇,最乞人憎係嫌三嫌四,最後搞到成班隊友唔睬佢。話晒年尾係爭獎嘅非常時期,好心 6隻仔仔就爭氣,團結啲一齊抗敵啦! 

仔潮


今年除 B.A.P外,另外仲有 7人男子組合 BTOB都係街頭勁舞,而且同樣個個都係 90後嫩男。


今年 3月出道嘅 BTOB,短短半年內已出過《 Insane》等 2張細碟及《 Born To Beat》等 2張 EP,更同 B.A.P一樣,喺 SBS電視台有自己專屬節目叫《 Diary》,係 B.A.P最大競敵。


BTOB同 4MINUTE同屬 Cube Entertainment,所以一班 4MINUTE成員都經常上 7個新仔揸旗嘅節目,撐到行。

撰文:何家文

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()