張智霖擔天望地唔敢(目及)咪神

張智霖前晚獲電視台優待,派出無綫咪神梁政珏拋胸與他大演對手戲,咪神低胸到場,大騷5吋噴血事業線。咪神在拍攝時先從後箍實張智霖,又五度施以胸壓。面對肉光四射,張智霖表現得相當君子,寧願擔天望地都目不斜視。



為免被誤會,豐胸在前,張智霖亦只盯着梁政珏的面孔。

早前怒轟拍劇安排差的張智霖,前晚與吳鎮宇等繼續於中環為電視劇《衝上雲霄II》開工,電視台派出咪神梁政珏飾演其前度情人,34D梁政珏穿上超低胸緊身裙出現,大拋5吋事業線,吸引全場目光,梁政珏買定啤酒幫助入戲,隨即和張智霖埋位拍攝一場坐在梯級傾偈戲份,肉緊的梁政珏從後攬實張智霖,即時施以胸壓大送波餅,更因NG關係前後拍足5次。梁政珏豐胸剛巧與坐低一級樓梯的張智霖視線成水平,為免令嬌妻誤會呷醋,即使眼前肉光四射,張智霖全程表現得相當君子,寧願擔天望地也不敢將眼神亂放。

現場所見張智霖心情相當好,不少途人要求和他合照亦來者不拒,同場的吳鎮宇則cool得多,經常獨自企在街角玩電話。拍攝期間,適逢金像攝影師杜可風一身街坊Look經過,熱情地和工作人員吹水,不過鎮宇似乎和杜可風不相識,兩人完全沒有交流。


吳鎮宇cool爆企埋一面玩手機。

34D梁政珏箍實張智霖即施以胸壓。

法拉預告跟張智霖有激情戲。

法拉預告酒窖激吻

據知,張智霖戲中除了有梁政珏這位前度情人,稍後更會和陳法拉有場激情戲份,兩人原本被安排於蘆葦田拍攝,可惜最後改於室內酒窖中取景,但激情度不減,連法拉亦預告從未拍過如此激的接吻戲,她說:「我比較怕拍接吻戲,我覺得唔可以口水掂口水,反而錫面同錫身都OK,不過都要睇吓點拍,電視尺寸有限,我都好放心。」她更希望大家不要將焦點放在該場戲上,問到是否擔心似徐子珊場強姦戲令大家失望,她說:「依家啲觀眾好留意同性有關嘅場面,覺得好大件事,其實只係角色、生活嘅一部分,大家又唔係小學生,唔使大驚小怪。」

文、攝:追蹤組

中環荷李活道
梁政珏拋胸 姣壓Chilam 30,536 



《今日我至Cut》
梁政珏件衫低胸到個導演要嗌cut,家陣唔係拍緊三級片呀!


早前喺微博鬧完TVB助導唔專業嘅張智霖(Chilam),前晚8點幾又見到佢喺中環荷李活道一間酒吧幫TVB套劇《衝上雲霄II》埋尾,同場仲有梁政珏。講吸引力點都係梁政珏一條低胸裙,露出超過4吋嘅事業線加埋長腿勝出喇。
Chilam同梁政珏未埋位嘅時候坐埋一邊對稿,正式埋位拍攝時,梁政珏就坐喺酒吧外面一張梳化,Chilam就坐低一級枕喺梁政珏嘅大髀度。劇情好簡單,講失意嘅Chilam喺度飲悶酒,梁政珏就喺旁邊開解之餘,似乎對Chilam好有興趣,不時搭住佢條頸,仲借啲意胸壓埋去挑逗。



後排攻擊 

俯身色誘 

拉衫整理 越露越多

TVB嘅劇情可謂越來越大膽,事關梁政珏成日要烏低身去同Chilam講嘢,加上佢件衫真係好低,令佢條事業線越露越多,拍嘅時候已經不停拉衫,當導演一叫cut嘅時候,就見到梁政珏急急腳走入酒吧廁所,拉番好件衫先敢出嚟,啱嘅,要露都番留拍電影搵真銀先啦。
採訪、攝影:朱志聰、徐錦池

Chilam歐遊「偷食」法拉

張智霖(Chilam)在新劇中艷福不淺,先在中環與「34D咪神」梁政珏調情,再飛歐洲與陳法拉激吻,未知老婆袁詠儀睇到會否眼火爆!

連月趕拍無綫新劇《衝上雲霄II》的Chilam,在劇中享盡艷福,先後與梁政珏及陳法拉有不少親熱戲!前晚10時許,他率先與劇中的前度女友梁政珏在中環取景,身穿超低胸緊身短裙、谷出5吋「事業線」的34D咪神梁政珏,沿途吸引不少途人眼望望,與Chilam拍攝調情戲前,她更在工作人員陪同下到便利店買啤酒,似乎想借助酒精入戲。

箍頸送「波餅」

正式拍攝時,她與Chilam坐在路邊傾偈,愈黐愈埋,其後更施冧功,肉緊地從後攬實Chilam送「波餅」兼箍頸,最終拍了4、5次才OK,被連環胸壓的「人夫」Chilam非常避忌,不用埋位時對梁政珏目不斜視,只顧低頭玩電話。同場的吳鎮宇亦未有「埋堆」,埋位前獨自玩手機,未有與金像攝影杜可風及工作人員高談闊論。

享盡梁政珏溫柔的Chilam,還將與陳法拉等到英國及法國拍攝激情戲,他與法拉的激吻場面本在蘆葦田取景,但最後改於酒窖拍攝,法拉坦言從未拍過如此激烈的親熱戲:「我都怕拍接吻戲,唔鍾意口水掂口水,寧願錫面、錫身!(擔心好似徐子珊嘅輪姦戲咁令觀眾失望?)網友同觀眾好留意同性有關嘅場面,其實只係生活一部分,大家唔係小學生,唔使大驚小怪!」

追蹤組

Chilam的視線剛巧與梁政珏的「導彈」同Level!

對於與 Chilam激吻,法拉認為不用大驚小怪。

梁政珏箍着Chilam的頸項送「波餅」,認真大方!

吳鎮宇(右)不用埋位時在一旁玩電話,未有埋堆吹水。

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()