close


腌篤鮮燒賣$36/5件
將上海最傳統的湯料變身成為廣東燒賣 饀料,燒賣出奇地鹹香,夠晒飽肚。

潮 𡃁便當

偷心•點心

2012年08月29日 ~~ 第275期 Face

2年前「添好運」榮登米芝蓮一星餐廳,掀起一陣點心熱。沉寂了一年多後,市面又突然開了多間點心店,有大型品牌的副線、有自資小店,亦有新式酒樓,全部點心即叫即製,個個點心師傅都身懷絕技,藝高人膽大,自創點心款式,即 check 4大最新點心店的必食推介。

Face之選
腌篤鮮燒賣
最型上海點心


南小館是小南國的年輕副線,餐廳採用白色簡約設計,加上落地玻璃同懷舊吊扇,十足 6、 70年代的老上海法租界情懷。
Menu上除了有小南國主打的生煎包和小籠包外,亦多加一系列上海新派點心同糕點,當中最有噱頭的,非腌篤鮮燒賣莫屬。腌篤鮮原是上海人最傳統的燉湯,師傅就幫其來了個大變身,用傳統材料,筍、鹹肉同新鮮豬肉熬 6小時,再用湯來煮糯米,加入筍粒和豬肉粒來做燒賣餡,咬落軟糯,帶有鹹肉的鹹香,必試。

金網生煎窩貼$36/3件




將傳統的筍絲換成海參絲,配合豬肉和海蝦,煎得香口,一咬,肉汁滿瀉。

南小館甜甜拼$58




自選 4款甜品,必食幼滑兼杏仁味超濃的杏仁白玉,和質感似冰皮月餅的上海綠茶糕,中間還有紅豆蓉,有驚喜。

細沙南瓜糰$28/3件




將南瓜蒸煮成蓉,南瓜皮煙煙韌韌,好有咬口,完全唔會過甜。

南小餅(2件起)$15/件




自家設計的燒餅,將減辣的魚香茄子切碎釀入餅內,白芝麻皮夠香口,即叫即製夠新鮮。

食客


左起
Sherraine文員
Gienne文員

好鍾意呢度啲裝修,感覺好 casual,點心做得好精緻又唔肥膩,好好食呀!

南小館




營業時間: 11:30am-11pm
電話: 2648 2299
地址:銅鑼灣軒尼詩道 500號希慎廣場 12樓 1201鋪
註:茶芥每位$6、加一

自家創
生煎黑豚叉燒包


原本只是夜夜笙歌的棉登徑,繼豚王進駐後,又有一新潮中式酒樓開張!剛開張未夠一個月,已經晚晚爆場,胡楓、蘇永康等明星都有捧場。每日 11am-4pm有茶市,雖然點心數目唔係太多,不過全部都好精緻。
創新主打點心是懷舊一口叉燒包,落重本用半肥瘦黑豚肉,加自製叉燒醬,先蒸再煎香底部,放到有洋葱墊底的韓國石窩裏,上枱時一打開蓋,吱吱喳喳的,好似鐵板燒般,香氣四溢。





生煎帶子腐皮$38




少有地用上自製蝦膠、墨魚膠同帶子,爽口彈牙,乾身腐皮煎至香脆,唔會食到成口油。

懷舊一口叉燒包$28/3個




創新做法,用上半肥瘦黑豚肉造叉燒,再用生煎包方法,將包底煎香,上枱時,即聞到窩裏爆香了的洋葱味。

XO醬蘿蔔糕$38




本地有機蘿蔔手切成條,加入臘肉同蝦米,有咬口唔糊嘴,配上自製的瑤柱蝦膏 XO醬,非常惹味。

Check!
遠年陳皮紅豆沙$28/碗




用 30年新會陳皮,天津大紅豆焗煮 2個多小時,去埋皮,唔使落生粉都起晒沙,每日只供應 40-50碗左右,未到 8點就賣晒,所以嚟食 lunch搶飲頭啖湯,必點!

雲來軒




營業時間: 11am-4pm(茶市)、 6pm-11pm(晚市)
電話: 2722 0156
地址:尖沙咀棉登徑 17-23號華楓大廈 1樓全層
註:茶芥每位$8、加一

懷舊大雞包
iPhone咁長


有 30多年餐飲業經驗的陳老闆,同樣 sell點心即叫即製,雖然款式唔算特別有新意,卻有接近失傳的大雞包!
其實好多新式酒樓嫌步驟繁瑣,已經唔再出雞包,因為成個 iPhone咁大的雞包,有 3個普通叉燒包的分量,卻只賣$13,真係大件夾抵食!不過老闆為了迎合健康的飲食潮流,都將傳統用料如鵪鶉蛋改成農場雞蛋,又選用多種菇類同去皮雞髀肉,完全唔滯唔油膩。

懷舊雞球大包$13




失傳的大雞包,皮鬆軟唔厚實,餡料佔了 8成,有半隻雞蛋、青菜、雜菇同雞髀肉,絕不欺場。

蒜蓉蝦春卷$18




將蒜蓉粒炒香,配上原隻海蝦炸香,蒜蓉味特別出,春卷夠香口。

脆米炸蝦腸$18




炸香的米網包着原隻越南海蝦,炸香再包腸粉皮,即叫即製,皮夠滑,最正係塊米網擺咗成個鐘都仲好脆!

自家點心




營業時間: 9am-12mn
電話: 2395 9288
地址:太子花園街 224A地鋪
註:茶芥每位$2、免加一

獨家 wasabi燒賣
開胃醒神


鋪頭細細,容納 30人左右,用灰白色做設計主調,半開放式廚房,簡單又唔「娘」。陳老闆夠貼心,容許食客逐件 order點心( 2件起),可以試勻唔同款式。
師傅們每朝 4點開始整點心,全部唔落味精。最醒神的是西紅柿青芥燒賣,老闆自家設計,手打蝦膠同手切豬肉,特別爽口,再將 wasabi混入燒賣中,千祈唔好一啖擺入口,否則 wasabi的辣味即時由口腔沿着氣管一直上腦,包你食到眼淚鼻水直流!

粒粒合桃酥(2件起)$8/件




炒香磨成粒的合桃非常香口,焗製的外層鬆化酥脆,好吃!

西紅柿青芥燒賣( 2件起)$6/件




8: 2是蝦膠、豬肉和肥豬肉的黃金比例,手切豬肉更有咬口,最有 gimmick是面層和中間的 wasabi,食完醒神呀!

誠實豆沙包(2件起)$6/個




豬仔造型最受小朋友歡迎,自製天津紅豆蓉唔算太甜,食一個都唔會滯,惟豆味未算太濃。

喜•喜點




營業時間: 8am-9:30pm
電話: 2806 2666
地址:北角電氣道 127號地下
註:茶芥每位$2、免加一

撰文:伍嘉瑩
攝影:顏青瑋、葉曉明、吳偉業

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()