close


揞名爆
好多圈中人都知「黑面神」一直有唔少闊太照顧,財來有方。不過, 大家始終有啲唔明,佢高大靚仔, 紅咗又有錢,依家仲keep住多嘢拍,點解要搵啲咁嘅錢呢?唉,呢啲真係牽涉到成長背景、價值觀同人生觀嘅問題,媽咪姐一時三刻都答你唔到喎!可以講嘅係,有圈中二五話佢呢兩年俾一位「殭屍闊太」照顧,袋咗過千萬囉。


之但係,錢不嬲係唔易賺嘅!呢位五十幾歲嘅闊太個樣有幾「正」,媽咪姐就唔形容嘞,但佢嗰棚牙就好似鯊魚嘅鋸齒咁樣,如果唔係邊襯得起個咁富戲劇性嘅「朵」呢?「黑面神」陪「殭屍闊太」去過日本、大陸好幾個地方,食盡珍饈百味,好得寵㗎!你問,對住外表咁出類拔萃嘅阿太咁耐,「黑面神」點頂得住?哦……無嘢嘅,佢周不時趁去外地 就幫襯啲靚女嘅特別服務,補償番囉!不過唔知係咪「殭屍闊太」嘅吸力太強,「黑面神」依家直情大膽到喺香港call女上朋友嘅屋企,大玩特玩三百回合,先補得番無咗嘅陽氣!其實「黑面神」年紀都唔細啦,媽咪姐勸佢都係留番啲精力,唔好去得太盡嘞。 ####



 

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()