close


某男星嘅全裸照片近日瘋傳同志網,其「細佬」更被指係「小小小小鳥」,令男星忍不住反擊:
覺得我細嘅,出嚟格吓!
大細無所謂,最緊要有好嘢睇,媽咪姐唔介意做客席評判㗎。


咁大家又估唔估到以上呢番說話係ABC男星邊個講呢?
(答案在當年今周)


近期爆出肌男裸照風波, 港男翟威廉不避嫌直認識得劉定成,並坦言不會絕交,只會保持低調,免得愈講愈錯,咪出少句聲當幫忙。翟威廉呢種行為,算係夠老友。真朋友未必可以兩肋插刀,至少唔會落井下石扮唔識囉。


下個月生日嘅容祖兒,寄望帶一個見得人嘅另一半出現,並語帶感慨咁話:唔係我幾時搵愛情,係愛情幾時嚟搵我。此情此景,媽咪姐都忍唔住吟首詩:問世間情為何物,直教人諗壞腦呀,陰功!


盛傳懷孕嘅李嘉欣,近日被指不幸小產,日前佢出席活動時直指新聞:流過流沙包。係蓮蓉包定流沙包,大美人心中有數,媽咪姐梗係希望娛圈喜事重重啦。 ####


 


 


 



 

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()