close


5月28日雨中漫步
巨胸Jin背住欣宜偷約柑桔,陪完女方行Sogo購物後,再為女方擔遮,在鬧市雨中漫步一小時。
鄭少秋新劇《心戰》上映,即被指拖低股市,不過秋官亦好少理,難得在港,主動約大女欣宜在正日(5月30日)慶祝25歲生日。欣宜有秋官陪過生日,本來應該開心。不過,其31歲韓籍新歡崔豪晉(Jin)卻趁在欣宜生日前夕,偷嗒「味之天使」柑桔(陳蕊蕊),浪漫談心兼當街攬錫。
欣宜同拍拖五年的Mark Ryan剛分手,戀上巨胸Jin本來仍處於蜜月期,現在卻發現新歡一腳踏兩船,呢份「生日禮物」認真難忘!男友暗中作反,好在老竇秋官撐到行,幾時都話親情緊要過愛情。

 
一直以來,外界以為欣宜與加拿大籍英語教師Mark Ryan打風都打唔甩,更有傳男方本來打算今年內向欣宜求婚,可惜分手收場,連秋官都話:「兩個人都拍咗拖五年幾,好可惜!」不過分手後的欣宜不愁寂寞,因為已火速搭上韓籍巨胸男模Jin。
欣宜四月被拍到跟Jin撐枱腳,當時被撞破好事的她一臉尷尬,只好火速離去。事後她自動投案,致電電台宣布跟拍拖五年的Mark Ryan已分手,明顯為自己和Jin的新戀情而鋪路。之後Jin被影到等欣宜放工,然後兩人齊齊返家嘆外賣。

Jin密會「柑桔」三小時
本周一(5月28日)晚上,本刊目擊Jin跟「柑桔」陳蕊蕊在銅鑼灣雨中漫步,然後一起到樓上店嘆咖啡。Jin跟柑桔同坐一邊梳化,其間不少身體接觸。兩人一直以英語和韓語交流,Jin不時用電眼發功,又不經意地掃女方大髀,柑桔亦很受落。而女方傾到興奮處,更不時拍男方的膊頭,兩人打情罵俏足足三小時才離開。分別前,Jin突然在大街大巷攬實柑桔,女方亦甜絲絲送上香吻,纏綿過後,Jin才依依不捨為女方截的士離開。

欣宜:我唔識答你!
本周二(5月29日),欣宜出席其主演的舞台劇《一屋寶貝》記招。談到翌日是她25歲生日,韓籍男友有冇表示時,欣宜大發嬌嗲:「冇呀!唔係男友,都話冇拍拖咯!(咁「好朋友」有冇表示?)朋友(Jin)都知我呢排忙,要排舞台劇,唔敢約我住。(同Jin有冇機會發展?)將來嘅嘢唔知。」為了解圍,欣宜突然自爆生日當天約了父親鄭少秋一家食飯慶祝,然後再一輪嘴談工作。但當記者踢爆Jin周一偷會柑桔,欣宜突然收起笑容:「我唔知道!(佢哋當街攬抱﹗)(睩大雙眼)吓?我……唔知!(覺唔覺得佢花心?)我唔清楚!(你係咪唔想公開戀情?)向來我都唔想講感情,俾啲空間我啦!」然後她邊行邊用眼神示意助手離開,記者再問她如果發現男友一腳踏兩船點算?欣宜無奈說:「我唔識答你!」

Jin人前大讚欣宜
2010年尾,欣宜和Jin因拍攝〈兄弟〉MV而認識,之後保持聯絡。本來有job才來港的Jin,近來因為欣宜而人氣急升,工作量大增。經理人公司安排他來港兩星期,幾乎日日有工開。據知他的出騷價已由數千升到五位數字,而Jin亦好識做不停大讚欣宜:「佢心地好,好有活力,跟她相處好舒服。我唔介意女朋友肥,女仔太瘦唔好睇。」Jin亦放風話自己有興趣唱歌和演戲,全裸都可以接受。冧掂欣宜,又識得把握機會,Jin十分識撈。據欣宜好友透露:「Joyce(欣宜)感情豐富,好容易就喊,但前排同阿Mark分手竟然唔太傷心,我哋班朋友都覺得奇。後來見報紙登咗佢同個男仔出街,打俾佢問,佢話兩人啱啱開始,不停大讚Jin好細心,好識冧佢。」向來有問必答的欣宜,提到新歡偷食竟然口窒窒。不過Jin今次偷食柑桔斷正,印證了靚仔信唔過,尤其Jin呢類口甜舌滑的肌男。睇嚟欣宜真係要帶眼識人啦!至於柑桔,則在電話中表示:「同朋友飲嘢啫!(當街攬攬喎!)唔好意思,我有嘢做!」即匆匆收線。

秋官撐女
就欣宜新歡偷食一事,秋官頗老定話︰「使乜驚!有我喺度,欣宜係叻女嚟!我唔擔心,佢唔會亂識男朋友。(佢有冇帶個新男友你見?)我冇見過,只係响報紙見過佢張相。個女佢做咩我都全力支持。(驚唔驚佢俾人呃?)冇驚過,佢好識諗。(如果佢話嫁呢?)我都支持㗎。」

柑桔轉型歌手
Jin偷嗒的𡃁模陳蕊蕊,舞蹈藝員出身,09年任《美味廚房》柑桔而廣為人識。同年因客串《四葉草》,34E驕人身材搶盡風頭。去年簽約做歌手,奪得新城「勁爆跳舞歌曲獎」。

《心戰》殺人如麻
繼今周講陳豪成魔之路,《心戰》劇情亦進入直路,眾人最後去向亦陸續揭開,不過個個唔係變成死人就要殺人。

秋官再被惡搞
鄭少秋近年拍劇數量唔多,但其「丁蟹效應」一直備受關注,而他的新劇《心戰》,截至本周三為止亦令恒生指數累積下挫274點。股民、網民心驚之餘亦不乏創意,除了post丁蟹劇照上網,又惡搞新聞報道,寸爆秋官累死股民。至於對《心戰》,有網民讚題材特別,秋官演得好,亦有網民批評太血腥,太多虛幻場面。

《心戰》毀譽參半
####

 


你都對得我住!(設計對白)


Jin在美國和韓國兩地發展模特兒事業,曾到東帝汶及伊拉克服兵役,人生經驗豐富。六呎高擁40吋巨胸的Jin,外表俊朗,正在首爾京畿教育大學教物理課程,並正修讀博士學位,能文能武。如此筍盤欣宜當然癡心。


4月24日,欣宜與Jin買完外賣,之後兩人返欣宜香閨慢慢嘆。欣宜望住Jin的溫柔眼神,冧到暈。《蘋果日報》圖片


掃大髀巨胸Jin同柑桔到樓上coffee shop,看似純情,不過Jin不時借意挨近女方,又掃腰掃大髀,互動勁多。


愈坐愈埋巨胸Jin愈坐愈埋,電到柑桔神魂顛倒。


街頭攬實臨走時二人當街攬到實一實,十分癡纏!


5月30日父親同慶生本周三是欣宜正日生日,晚上7時半,秋官駕車接欣宜兩父女食晚飯,難得有父親陪住,難怪欣宜笑晒口。


父女在8時到達銅鑼灣的「花盃」食日本菜。秋官不時撩記者,一時問點解記者要on call 36小時,一時又叫記者快啲返屋企食飯,十分搞笑。


4月3日,欣宜被拍得與Jin嘆茶談心,戀情曝光,但為免新歡被指第三者,欣宜未幾即自爆與Mark分手。《蘋果日報》圖片


Mark跟欣宜分手後,亦桃花多多,先同中國小姐趙哲妤傳緋聞,之後被影到同新女友啜爆迪士尼。


個女做乜我都支持!(真實對白)


陳蕊蕊


秋官插死陳豪陳豪最後同四大心魔講數,但係傾唔掂數,陳豪於是發狂,看到大哥發狂的陳茵媺上前阻止,反被陳豪勒頸。秋官見狀保護陳茵媺,混亂中陳豪被秋官殺死。


邵美琪自殺邵美琪知道男友陳豪是殺人犯後,她為替陳豪頂罪而殺人,並將警員揚明殺死。後來她被捕入獄,終在獄中割脈自殺。




arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()