close


半裸的Martin負責揸船,攬着男友的邢嘉倩一臉滿足。

前Esprit太子女邢嘉倩,自從與澳門實德主席楊海成兒子楊嘉杰甩拖後,表面上好似冇乜着落,不過老豆邢李㷧身家過百億,做女嘅又點會冇仔埋身?其實轉個頭邢嘉倩已經有新仔,向來食開中餐的她今次轉口味食西餐,自小喺美國讀書嘅佢同老外男友Martin都鬼聲鬼氣,唔知會唔會拍得耐啲呢?

 

黐身甩拖
邢嘉倩前年搭上楊海成二子楊嘉杰,雖然拍拖年多期間二人經常分隔兩地,但一有機會他們就爭取時間見面,聖誕、除夕齊齊過,暑假時邢嘉倩更黐到實,與楊家齊齊去歐洲旅行,儼如新抱仔一般。據知他們年多的戀情話咁快玩完,原因是邢嘉倩太過黐身,他們朋友都說:「Claudia(邢嘉倩)同楊家啲人都OK夾,不過兩個始終少見面,試過離離合合,都係唔掂。」

改冧鬼仔
甩拖後邢嘉倩極速換畫,今次換上鬼仔Martin,他現職於KPMG Services Pte Ltd,二人拍拖一年,感情穩定,知情者說:「佢哋喺北京讀書時識,雖然上一段戀情Claudia因太黐身俾仔飛,今次佢都唔知死,又做貼身膏藥黐實男友。」二人影相時更經常攬腰、啜面,甚至狂野地揸男友胸肌,好彩Martin仍非常受落。女兒有新戀情,母親張天愛一如既往,女大女世界,淨係肯答一句:「唔好意思,唔方便講。」 ####

 
邢李㷧(右一)與張天愛在邢嘉倩(中)三歲時離婚,九四年邢李㷧迎娶林青霞,誕下兩女邢愛林(右二)及邢言愛(左二),一家五口感情要好。

 
張天愛


除了喜歡出海拍拖,邢嘉倩亦愛與朋友開船P,食煙飲酒少不了,李澤楷表弟林忠豪( 中) 亦是鐵腳。


攬攬她攬住男友都要擔住支煙。


胸襲邢嘉倩從後胸襲男友,Martin笑晒口,非常enjoy。


嘴嘴去年聖誕節,二人溫馨的在家中度過,Martin啜爆女友。


與楊嘉杰拍拖時,她經常孖住男友家人出海。


○七年她另一舊男友、陳冠希契細佬Kevin藏毒,她被老豆勒令分手,兩年情玩完。

arrow
arrow
    全站熱搜

    litalife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()