close

上期媽咪姐同大家舉咗個「又要威又要戴頭盔」嘅圈中實例,今期呢,又有新嘢學嘞!
首先要 recall番大家嘅記憶先,仲記得有樣無胸嘅「雞仔聲」同寶島男星「高高大」曾經俾人影到喺的士激咀嘛?嗰時雙方都例牌話係角度問題,堅稱大家係朋友喎!不過時間總會證明一切嘅,最近之嘛,有寶島幕後好友嚟咗香港,搵媽咪姐飲吓茶,傾傾吓又有料爆。話說「高高大」有次飲咗兩杯,忍唔住同個圈中女性朋友訴苦,話佢之前同「雞仔聲」係嚟真㗎!嗰時女方成日去寶島做嘢,次次嚟親都會上男方屋企。又問做乜?咪做情侶間會做嘅事囉!

之但係,「雞仔聲」原來有一個正印喺香港嘅,「高高大」亦知道呢件事,但就甘願做女方嘅秘密情人。不過,自從出咗嗰張的士激咀相,「雞仔聲」非常驚青,即時同「高高大」斬纜,唔聽電話唔覆 message,總之就玩失蹤,搞到呢位突然被飛嘅寶島型男 hurt到爆!
唉,不過偷食斷正嘅「雞仔聲」最後咪一樣俾正印飛起,仲 dry到依家!呢個世界,有借有還嘅。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()