close


炸雞髀$15 

Missing Out

拉筋髀王 福榮茶餐廳 深水埗

每個人童年梗有一隻心儀炸雞髀, Michael最心儀的炸雞髀,位於深水埗福榮茶餐廳, 17年歷史,由店主廖先生老婆廖太主理,所謂「炸」雞隨雞,廖太自嫁入廖家,就開始炸雞髀,炸足 17年,普通一隻來自巴西的雪藏雞,只用香草醃製,平平無奇,要令山雞變鳳凰,在於要在炸前為雞髀拉筋鬆骨 1次,這個為時不多於 2秒的動作,簡單而隆重,可令雪藏過的肉身放鬆,雞髀炸出來更香脆可口,炸時亦要看準油滾放入,慢慢炸為時約 15分鐘,心急不得,顏色轉至金黃後上碟,伴隨着香味離遠都聞到,食落皮脆肉嫩,絲毫唔覺油分搶去肉味,試咗第一口,明知熱氣,偏係有第二、第三口……

 


Michael 

炸雞髀我自小喜歡食,呢度啲炸雞髀即叫即炸,至正係保留到嗰份皮脆肉滑,食完包你此生無憾!

福榮茶餐廳

地址:深水埗福榮街 104號
電話: 2728 3325
營業時間: 7am-12mn

何謂 missing out?

本地有不少舊菜式被封箱,絕跡的原因可能是製作繁複、老師傅年華老去等等。
不過只要你飲食經驗豐富,用心搜索,總有漏網之魚在附近。
每期少年食神 Michael發掘滄海遺珠,把舊時的食物連帶回憶重現眼前。

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()