close


我依家要做有挑戰性嘅嘢!(設計對白)

媽咪姐

曾航生甩拖撈無綫

 

早排宣布同拍拖 19年女友梁安琪分手嘅曾航生( Sam),除咗繼續自資出 Hifi碟外,近日更重返無綫,仲接拍新劇《神槍狙擊 2013》,飾演泰國毒梟,係大反派!

同高價返娘家嘅周海媚、張兆輝有好多對手戲,戲份唔輕?。早幾日阿 Sam返電視城開工,仲同媽咪姐傾咗幾句:「早排監製問我有冇興趣做呢個角色,但我同無綫冇約,好難拍。諗咗一陣,就由我經理人殺上去藝員部主動??份藝員合約,先可以做到呢個角色。畢竟我都係早期無綫嘅真正親生仔喎,唱過歌又拍過劇?。」點都好,樹大好遮蔭,搵到食就得啦!


曾航生同劇照攝影師研究造型。梗係,回歸第一炮喎,當然緊張啦!


曾航生同梁安琪分手後,女方棄政復出夾 band;男方則重返無綫拍劇。《蘋果日報》圖片


曾航生當年( 89年)曾憑《永遠幸福》跟黎明角逐新人獎。聲勢唔錯?!可惜後勁不繼。

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()