close


其實襯條紫色內膽比較 啱 tone,但薛凱琪選擇著「小白」,俾大家一覽無遺。

同你吟一吟

陳豪薛凱琪我最喜愛男女歌手

2013年01月10日 ~~ 第1192期 香港《壹周刊》

樂壇第二張成績表,「 2012年度叱咤樂壇流行榜頒獎典禮」上個禮拜二晚(一月一日)派發,最出人意表嘅,當然係《年少無知》大比數揮低陳奕迅 嘅《重口味》,攞「我最喜愛的歌曲」。

林保怡封咪多時,陳豪黃德斌從來唔係唱家班,三兄弟上台攞獎都覺得唔好意思。鍾意唔鍾意好講個人口味,如果俾八珍話事,當晚「我最喜愛女歌手」呢個獎,肯定頒俾薛凱琪。透視窄身裙,入面襯條白底褲,褲形由剪裁以至花紋圖案,全部睇得通望得透,但又唔覺得佢 cheap,我最喜愛,實至名歸!
至於「我最喜愛男歌手」,我俾陳豪,當晚慶功宴,成班商台 DJ圍住佢影相,尤其小儀,狼到當 咗自己係陳茵媺,攬實唔放。
輪到「我最喜愛組合」,就係敢認(拍拖)唔敢影(合照) 嘅容祖兒、劉浩龍。男友攞到叱咤十大歌曲, Joey繼續霸住「叱咤女歌手金獎」,兩個 响慶功避無可避,自從公開戀情後,第一次大方企定定合照,咁咪好囉!


薛凱琪滿約華納過檔做 咗「太陽娛樂」一姐後,就攞到「叱咤女歌手銀獎」,佢 响慶功宴見番華納唱片班宣傳部舊戰友,激動到係咁喊。


小儀一個飛身撲埋去攬實陳豪唔放,其他 DJ即刻起哄,黃德斌只能靠邊站。


容祖兒行路唔帶眼,唔知男友企 咗 响前面,助手想拉佢走又 嚟唔切,最後 Joey做主動,行埋劉浩龍身邊大方合照。


咩事呀?(設計對白)
等你埋位呀 honey!(設計對白)

撰文:八珍

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()