close

「甜到漏」的無綫小花蔣家旻(Angel)入行5年,終憑處境劇成功入屋,更於台慶劇中挑戰演技飾演貪錢妓女,令人眼前一亮,擺脫「少女版佘詩曼」之名的她終成功上位!

今年23歲的無綫小花蔣家旻(Angel)入行5年以來,曾6度擔演女主角的「少女版」,可媲美無綫甘草羅樂林一日死5次的經典!不過Angel終憑處境劇《愛.回家》成功入屋,擺脫「少女版佘詩曼」的影子,她笑言受寵若驚:「拍《愛.回家》真係令我成功入咗屋,每次出街都會有小朋友叫我馬子妮,令我一時間都以為自己真係姓馬。最記得有一次去澳門做嘢,有街坊走嚟同我討論劇情,真係好Surprise!真係估唔到會有咁多人留意我!」

Angel早前於無綫劇《天與地》中飾演「少女版佘詩曼」而開始為人所熟悉,問到會否怕活在阿佘的影子下,她稱本身視阿佘為偶像:「可以令人記得我已經係Bonus,而且我好欣賞阿余,佢份人好爽直、對人亦都好Nice,而且係一個好好嘅榜樣。因為佢無論開廠捱到幾夜,個人幾唔夠瞓都好,佢個樣都好精神,而且每遇到飛紙仔嘅情況,佢都可以即記即做,我視佢為我嘅學習榜樣,所以依家我無論遇到咩情況,我都會頂硬上!」

2006年,Angel參演港台劇《過渡青春》而入行,翌年被無綫挑選為TVbeople主力拍攝宣傳片,同年開始參演劇集,由普通人搖身一變成為藝人,她坦言初時難以適應:「啱啱入行時我真係唔慣返工嘅時間,好記得第一次入廠拍宣傳短片,要朝早7點入到廠,咁我即係要5點起身返工,真係唔慣。之前拍《天與地》亦試過因為趕戲要喺公司瞓,甚至連妝都冇時間落就趕下一場,真係有一刻諗過點解自己要咁辛苦,點解要選擇入呢一行!」但Angel補充始終心繫演戲:「負面情緒其實都只係起身嗰一刻先有,每當一Role機拍劇嘅時候,我就成個人醒晒,心中想拍戲嗰團火始終都Keep住喺度!」

震住向三哥Say Sorry

外表「精甩辮」的Angel,入行初期亦試過失魂「蝦碌」的情況,她笑說:「第一年入行嘅時候我唔識睇通告,仲試過因為咁而失場!當年我拍劇集《疑情別戀》時,收到通告知道下午要拍外景,拍完之後我以為可以收工就返咗屋企,點知原來夜晚8點要入廠繼續拍,當晚9點助導打畀我問我去到邊,我先知原來要開廠,但當時我仲喺屋企,如果趕返去再化妝、Set頭要花成兩個鐘,所以當晚取消咗場戲。第二日補拍嘅時候,我即刻同三哥(苗僑偉)、靚靚(袁詠儀)道歉,嗰時我真係好驚!Say sorry時連把聲都震埋,但佢哋好好人,冇嬲我之餘,仲講笑話我令佢哋早收工!」

除了憑處境劇成功入屋外,Angel最近更可以在台慶劇中擔當一角,經常飾演「少女版」的她希望可成功轉型:「喺《大太監》中扮演貪錢妓女,可以話係我演戲嘅轉捩點,因為證明自己可以Handle唔同嘅角色,唔係只可以飾演單純少女、大學生,我都唔想做死一世妹!」她續說:「我都怕拍完處境劇之後冇劇拍,呢行好冇安全感,我都希望可以試多啲唔同嘅角色,最開心係依家播完《愛.回家》再播《大太監》,人哋可以睇到我演戲嘅分別。喺《大太監》入面我同飾演太監嘅曹永廉有好多對手戲,好記得有一幕戲我要服侍佢、挑逗佢,仲有Kiss戲,本來我只係需要錫佢塊面,但我就主動同導演講要錫佢個嘴同條頸,因為咁先更逼真,更似妓女挑逗客人!」

否認撬苟芸慧牆腳

正所謂「人紅是非多」,早前Angel被傳做「小三」介入苟芸慧(苟姑娘)與羅天宇的戀情,但她自言清者自清:「我同天宇係好同事、好朋友,佢只係當我係細妹。(見到報道唔開心?)最初見到啲咁嘅字眼都有少少唔開心,因為影響到我人格,不過既然係清白亦毋須唔開心!(覺得苟姑娘點?)雖然我哋冇合作過,但有喺公司撞過,嗰時我同佢講早晨,佢都會同我Say Hello,份人好有禮貌、好Nice、又冇架子,我覺得佢真係好靚、好白淨、好Sweet!我係女仔都好鍾意佢,佢被封『宅男女神』真係當之無愧!」Angel更坦言為人有骨氣,誓不當小三:「現實中我一定唔會做小三,如果人哋有女朋友,我就一定唔會差隻腳埋去,因為我覺得好麻煩,要逼人分手就好冇意思。我係一個好需要安全感嘅女仔,一定要確定對方單身先。(如果自己遇到小三點對付?)其實我對自己冇咩信心,我會覺得自己唔夠Quali同人爭,亦唔想同人爭,如果有小三,我寧願自動退出!」

後記:早到又夠Pro

拍攝當日,Angel比原定時間早了半小時到場,並一早帶備三對高跟鞋以供配襯衣飾之用,更不停詢問在場人士對其配搭衣飾的意見,工作態度如此認真,成功上位之日當然不遠矣。

蔣家旻
蔣家旻斷言絕不做小三,如遇到小三寧願自動退出。

蔣家旻
蔣家旻自爆起初因不懂看通告而失場,幸獲同劇演員體諒。

蔣家旻

蔣家旻
蔣家旻在《天與地》中飾演少女版阿佘而為人所認識。

蔣家旻
蔣家旻演貪錢妓女情挑「太監」曹永廉。

蔣家旻
靚靚與蔣家旻玩遊戲宣傳《疑情別戀》。

蔣家旻
蔣家旻曾穿婚紗拍廣告搵銀。

蔣家旻
蔣家旻憑《愛.回家》成功入屋,更與飾演其哥哥的羅天宇(左二)傳緋聞。

小花升上「神」枱

正所謂「長江後浪推前浪」,適逢電視台挖角潮,新一輩小生花旦極速上位,不少上位小花更被封為「女神」,在銀色旅途上發光發亮!

岑麗香
2010年華姐冠軍岑麗香憑劇集《巴不得媽媽》香香公主一角封宅男女神,今年更提名「最佳女配角」、「飛躍進步女藝員」、「我最喜愛的電視女角色」。

朱晨麗
有「翻版陳法拉」之稱的上屆港姐冠軍朱晨麗當選後不久,即有機會參演台慶劇《名媛望族》,更與「男神」兼視帝大熱馬國明發展感情線,備受力捧。

林夏薇
挾林峯堂妹之名闖娛圈,於北京中央戲劇學院畢業,首次演處境劇《結.分@謊情式》令人印象深刻,再拍《幸福摩天輪》、《初五啟市錄》劇接劇冇停手。

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()