close


兩年多前,梁佩瑚 喺大陸睇中呢張民族味濃 嘅梳化。梳化只係布製,但都要成萬多元人仔。「我鍾意張梳化好似細個 啲 孭帶,好親切好有童真。」

星悅居

梁佩瑚 自製典雅

2012年11月23日 ~~ 第904期 忽然1周

89年港姐季軍梁佩瑚( Isabel), 01年晉身作家行列,兩年多前她更從加拿大回流,一擲百多萬買入元朗一個七百多呎村屋單位,自家建「宅女之家」。
她笑說:「間屋裝修用 咗 50萬,我 啲朋友都鬧我黐線,話妹仔大過主人婆。」別人笑我太瘋癲,一次任性為梁佩瑚換來一屋心水玩物。玩物不喪志,屋內的油畫、字畫、仿古家具及水晶燈,組成了一個典雅的私人空間。

互動片段

梁佩瑚家居



梁佩瑚 8歲開始學鋼琴,考獲 8級資格。「依家有心情至會彈吓電子琴,有時會同細佬焯皓(右) jam吓歌。」不同的鴨仔,在她家隨處可見,都是朋友所贈。

以往在加拿大,梁佩瑚與父親同住,亦曾經和前男友同居,但未試過幫香閨扮靚。現居的元朗村屋雖然都是細佬焯皓替她物色,兩姐弟同住元朗有個照應,同時她亦真正有「自己的家」感覺。
「以前同老竇住會考慮佢所需,同男朋友住亦以佢為先,唔可以整到間屋太女性化。我依家一個人獨霸成間屋。我鍾意多花、畫同蝴蝶,一睇就知係女人屋!」梁佩瑚說。 

畫畫引誘朋友


在朋友眼中,梁佩瑚是宅女一名。由 01年開始寫小說計起,現時她的作品已經逾 50本。她趕稿時足不出戶,朋友取笑她,更送她「宅女」門牌贈興。「唔使趕稿 嘅時候,我都會約朋友食飯、打波 嘅。但係趕出書時,我真係會好深閨,唔會出街,因為屋企已經好多 嘢玩。」
她所指的「好多 嘢玩」,是指水墨畫、書法、鋼琴,甚至小說及藝術雜誌等,都是充滿書卷味的玩意。「我習慣每日會抄心經一次,抄 咗會令人心境平靜。水墨畫有心情就畫,我試過忽然間好想食大閘蟹,於是即刻畫一幅 send俾朋友,引吓佢,然後再約朋友一齊食蟹。」梁佩瑚說。


梁佩瑚學咗短短一年多水墨畫,已經畫得唔錯,「我之前喺大陸學,冬天去比較好,夏天冇冷氣。去去吓,開始懶咗少去,之後喺香港搵到個老師繼續學。」


全靠呢幅蟹畫畫得生動,得梁佩瑚的朋友和她飯局。


呢幅放喺大廳嘅雨中漫步油畫,據講仲有「三兄弟」。「呢幅畫一系列有四幅。第一幅係近景 啲冇人 嘅,第二幅得一個人,而第三幅就係呢幅。我仲買 咗第四幅,內容係一對情侶過馬路。」


「我想啲蝴蝶好似喺花度飛出嚟,我行街見到呢幅玻璃畫,覺得啱晒心水,咪買返屋企囉。」

放置在大門後的宅女門牌,係朋友送贈。「有次我同朋友去北京旅行,朋友就買 咗個牌俾我。其實我趕書至會深閨,唔趕我都會約朋友食飯、打波。」






這個價值萬多元人仔 嘅水晶大吊燈,係梁佩瑚從國內買回來,再交由細佬焯皓組件砌成,放在飯 枱上方作照明之用。


這幅字購自麗江,寫的是集合拼音和象形的巴東文字。「我屋企好多字畫,但係冇一幅我唔識讀,唯獨係呢幅字畫我唔識讀。」答案係「上善若水,厚德載物」!


在大廳同睡房 嘅財位都放上聚寶盆聚財,「我之前以為聚寶盆係搵個香爐擺 啲錢入去,其實係錯 㗎!聚寶盆係要有蓋、有匙,唔係 啲財會走。」

唔聽風水師話


雖然梁佩瑚身處宅女之家,但她性格爽朗好動又好靜,身邊不乏裙下之臣,就連風水師傅都叫她不用擺桃花陣。
「我搵 咗個加拿大好出名 嘅師傅幫我睇風水,佢幫我擺好財位、化是非,但就硬係唔幫我布陣催桃花,又唔俾我 喺間屋擺粉紅晶,就連睡房幅牆都唔可以用我最愛 嘅粉紅色,話我桃花多會亂喎。我問佢,我嫁唔出咁點算先?」
不過梁佩瑚對師傅的忠告,都只是選擇性收聽。例如睡房幅牆唔髹得粉紅色,但梁佩瑚竟然用上粉紅色牀單,廚房同洗手間四壁亦都髹上粉紅色,梁佩瑚都認真大膽!


4呎 嘅雙人牀鋪上粉紅色牀單,牀邊呢張港姐巨型大相,跟 咗梁佩瑚好多年。至於手上的布公仔,她說:「兔旺我,呢兩隻兔仔一個叫藍拔,一個叫紅拔,我啲 friend就問我係咪 stupid,激死人!」


呢個梳妝枱係梁佩瑚最近添置:「我第一張梳妝枱係阿 嫲送;第二張係以前男朋友 嘅阿媽送;第三張等 咗十幾年都冇人送,咪自己買番俾自己囉。」


梁佩瑚話四個大衣櫃都唔夠位放衫,「我已經送 咗好多衫俾人,每一季都裝滿四個紅白藍袋,通常我都係唔要個 top,下身 嘅牛仔褲會 keep番。」


身為作家,梁佩瑚除了儲起自己的小說,還習慣睇亦舒小說、歷史書及字典當參考材料。


女人梗要有個 Hermè s看門口,梁佩瑚買咗四個 嚟襯衫。佢最鍾意嘅係呢款,市值七萬:「鍾意 H袋襟,個款唔會過時,係一個好好投資。」


無論廳、電子琴頂及廁所,梁宅都放滿鴨仔。原由是有一次,朋友問梁佩瑚叫唔叫「鴨仔」,佢話唔叫,於是朋友就開始送鴨仔俾佢做伴。



採訪、撰文:林碧洋
攝影:潘啟德
協力:李梓軒
錄像:湯文峯

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()