close

鄭大班喺政府總部搞完三日大龍鳳,暫時收兵整休,DBC二十四小時播金曲算係「維持廣播」,以候轉機。佢嘅策略係用群眾攻勢迫政府插手,只要蘇錦樑向股東施壓,促DBC履行發牌規定復播,黃楚標同李國章等就唔可以唔泵水,電台即可翻生,佢就得其所哉,財聲兼收!

正如小弟上期所講,政府完全睇通個局,故一於蹺埋手好少理,唔會介入亦唔會收牌,等班股東自己搞掂個爛攤子,政府先至出手收拾。

大班發動群眾攻勢盡地一煲,谷政府插手迫股東泵水復播,但政府睇通個局,一於少理,而電台收支帳目正受審查,分分鐘橫生變數。

大班個「復播運動」已谷到盡,效果都係咁,睇嚟已無以為繼,過兩日其他新聞冚上嚟,單嘢將迅速冷卻,到時大班好難再燒番起。最不利係多數傳媒知道事件背後有種種利益,言論自由只係漂亮口號,所以報道唔大,只有近期同佢結盟嘅肥佬黎份生果報肯幫拖,加埋佢前夥計游清源喺自己版面大吹大擂,威力同反國教冇得比。冇咗傳媒全面造勢,單嘢更難以炒得起!

知情人士指,DBC事件發展落去,有兩個疑團可能殺埋身,要大班拆,結果會點有唔少變數。其一係股東標叔叔已搵咗隊會計師審查電台過往收支帳目,如果某些關鍵資料搵得番,或者查查吓有新發現,標叔叔可能以此為理由拒絕泵水,政府就好難再叫佢哋注資,而大班亦要向政府交代,屆時電台只有一個結局,就係清盤執笠。

電台爭拗爆發後,該台財務總監突然辭職,佢為乜跳船,係咪知道某些內情,將來會唔會有嘢講,係事件另一個變數。

其二係標叔叔已取得法庭禁制令,禁止大班將董事會會議內情向外洩露,但佢拍檔林旭華喺集會公開播出會議上標叔叔發言嘅錄音,雖說錄音係大班喺員工大會上播出,有人錄低咗,交畀林旭華於集會播出,事前未得大班同意,故此與佢無關,不過標叔叔仍可以追究,如果法庭認為大班故意向外洩漏會議機密,佢就要面對蔑視法庭嘅刑事指控。

黃楚標被爆大鑊,董事會發言出晒街,料將追究到底,搵出誰是放料幕後黑手。

呢類消息外洩最近仲陸續有來,周一生果報就話,該報記者攞到DBC二月及四月董事會嘅詳細內容,究竟記者點解咁把炮,攞到呢啲資料?邊個係放料嘅幕後黑手?如果追查落去,分分鐘有人要負責。

DBC目前唔生唔死冇晒節目,本來通訊事務管理局可以話電台違反牌照規定,收番個牌,但聽講該局唔會咁急,先會去信叫電台解釋,書信往來都要幾個月,大班如果搵唔到新水,拖得幾拖就冇力再撐,到清盤官司展開,好快就兩腳一伸玩完。

大班做電台大亨夢碎,講到尾係因為股東押錯注買唐唐贏,如果上台嘅係唐唐唔係CY,個故事就完全改寫。命運弄人,大班惟有怨個天。

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()