close



Girl in Summer

岑麗香 接棒

2012年09月12日 ~~ 第277期 Face

《巴不得媽媽》的一次透 bra濕身誘惑, 27歲的岑麗香( Eliza)即做咗新紮女神。
國產味濃,實情岑麗香在加拿大溫哥華出世兼成長, 10年選華姐才第一次嚟香港。
無綫花旦渴市,呢位師妹接棒零難度。

Profile:
姓名:岑麗香
年齡: 27歲
身高: 165cm
三圍: 33、 23、 33.5




岑麗香在新劇《巴不得媽媽》中,拍住湯盈盈未婚夫錢嘉樂做情侶,劇分算重。




在溫哥華土生土長的岑麗香, 10年爆冷奪華姐冠軍,撞啱無綫缺姐仔,第一次拍劇就有機會做第二女主角,戲分拍得住當頭起的黃智雯。岑麗香說:「選華姐嗰年係我第一次嚟香港,覺得香港樣樣嘢都好新奇,我想試多啲唔同嘅嘢,所以我唔介意做任何角色,靚或醜甚至傻嘅我都好樂意做,遲啲就忙拍《衝上雲霄 2》同《老表你好嘢》,好開心公司畀咁多機會!」

願做傻妹


岑麗香曾在溫哥華的貿易公司做過行政人員,又做過英文老師。做得華姐,談吐有番咁上下得體,她亦樣板式話:「當選後,我好希望可以用華姐的身份及力量去出一分力,嚟到香港, Leanne(李亞男)及 Grace(王君馨)有帶我返教會,一齊做義工去幫老人家,不過 𠵱家就因工作而分唔到身,希望遲啲得閒啲可以再去啦!」聽教聽話,抵無綫捧你。





採訪、撰文:魏紫嫦
攝影:范仲良
形象: Bryan@The Flaming
服裝: Ted Baker

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()