close


司棋姐輕輕拖煎 pang手臂,溫情洋溢,似足一對真母子!

FBI

筍盤煎 pang殺盡老中青

2012年09月12日 ~~ 第277期 Face

陳展鵬被捧為一線小生後劇集一套接一套,呢輪少見佢蒲頭,皆因煎 pang又忙住拍新劇《心路 GPS》。

陳展鵬上咗位,又難得冇乜緋聞,形象健康,所以最近就被封「無綫第二筍盤」。上週三( 5日) FBI八到「第二筍盤」喺九龍城拍外景,即刻去探吓班啦!呢日見佢同飾演佢媽咪嘅司棋姐好溫情咁拖手過馬路,拍咗幾個 shot就搞掂,其間兩人有講有笑,似十足真母子,好戲又好仔,唔怪得無論咩年紀嘅女人都咁 like煎 pang啦!


司棋姐同煎 pang兩人有講有笑,似乎司棋姐都好 like煎 pang,呢個師奶殺手果然名不虛傳。


勁好禮
人有三急,煎 pang急起上嚟去咗就近茶餐廳方便,走嗰陣仲再三同餐廳伙記講「唔該」添!禮貌程度拍得住陳豪!


喺 TVB公司車中發現有份拍《心》劇嘅簡慕華,不過佢全程喺車入面同啲工作人員吹水、歎冷氣,好 hea啫!

撰文、攝影: FBI

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()