close

與戚其義和周旭明合作無間的陳豪和佘詩曼,繼《天與地》後,再在無綫劇《 4 In Love》中飾演情侶,上演一幕浪漫童話故事── MK宅男戀上超級巨星,在這個童話故事入面,只有幸福和快樂的結局。然而現實終歸是殘酷,阿佘和陳豪均坦言「摘星之戀」在現實中難開花結果,看來灰姑娘故事真的只存在於童話內。 撰文:何慧斯

做慣型人的陳豪在無綫劇《 4 In Love》中,扮演 MK宅男,一直迷戀「超級巨星」佘詩曼,最初阿佘只是利用陳豪,為自己塑造親民形象,縱使兩人的身份和背景有莫大差別,但最後竟然發展成一段童話式的愛情關係。談到這段愛情,陳豪說:「我哋呢段童話式愛情係超現實,基本上係冇乜機會發生,平凡人同明星會談戀愛喎,睇完真係令人有憧憬同希望,如果真係發生會點?究竟可唔可以承受到中間所發生嘅事?例如成日要 stand by開工冇時間見,睇到另一半拍 kiss戲會有乜嘢反應,呢啲係好直接同真實嘅問題,幕前工作嘅人係會明白,幕後嘅人會唔明,直到發生咗問題,原來真係會介意,平凡人同明星拍拖呢個問題,其實都幾爭議。」

放大圖片
在《 4 In Love》中,國際影星阿佘戀上 MK仔陳豪。 劇照

在《 4 In Love》中,國際影星阿佘戀上 MK仔陳豪。 劇照

放大圖片
阿佘在感情上屢敗屢戰,她深信終有一日會找到真正愛她的人。

阿佘在感情上屢敗屢戰,她深信終有一日會找到真正愛她的人。

放大圖片
陳茵媺和陳豪愛得 sweet。 資料圖片

陳茵媺和陳豪愛得 sweet。 資料圖片

放大圖片
阿佘和鄭嘉穎最近傳出復合。 資料圖片

阿佘和鄭嘉穎最近傳出復合。 資料圖片

陳豪情繫圈中人

怎樣維繫一段感情也甚有難度,陳豪說:「感情事睇落好似好簡單,其實係好深奧嘅事。人與人相處之道係最考驗人嘅地方,開始時大家都好愛對方,而且仲好 enjoy過程,但跟住中間點維繫、點為大家設想同包容?呢套劇嗰四段愛情關係印證咗愛情係無分界限,當喺愛情上遇到問題,人會喺唔同情況下,作出唔同選擇,所以對唔同人係有唔同嘅共鳴。」現實生活中,陳豪並沒有戀上平凡人,反而戀上同屬藝人的陳茵媺,或者正如陳豪所言,作為幕前人會明白對方立場,難怪當問到劇中愛情是否跟現實相似時,他笑說:「冇咁童話,我係好平凡同平淡,好傳統嘅人,冇呢啲咁激,不過唔係悶,係好穩陣。我哋家鎖定事業,雖然我鍾意演藝事業,但希望將來可以做啲用腦而唔係用勞力嘅工作。」飾演超級巨星的阿佘,某程度上有不少情節跟現實相似,她感同身受說:「我相信好多藝人都有呢個諗法,喺戲入面嘅我成日都覺得好攰,唔想再做,不過因為有心癮,又或者身不由己,所以先繼續做落去。」談到劇中感情觀,阿佘更覺得與現實相似:「每個人喺唔同階段,追求嘅嘢都唔同,我以前希望搵一個人可以照顧我,但當自己可以照顧自己嗰陣,又想搵一個真係愛我嘅人,而唔係為錢同地位,呢個咪係我憧憬。」

放大圖片
陳豪和阿佘合作無間,在《 4 In Love》中演情侶簡直駕輕就熟。

陳豪和阿佘合作無間,在《 4 In Love》中演情侶簡直駕輕就熟。

放大圖片
陳豪覺得在愛情世界上,感情兩字看似簡單,但實際深奧。

陳豪覺得在愛情世界上,感情兩字看似簡單,但實際深奧。

阿佘:要零猜疑

阿佘續說:「有時遇到啲圈外人,相處落去變咗有好多問題出現,首先係佢自己心理問題,男仔事前係要做多啲心理準備,始終有傳統觀念,如果男仔搵錢少過女仔,點都會有啲自卑同動搖。時間嘅配合都好大影響,仲有如果圈外男仔見到明星女友同人 kiss,雖然明知道係工作,不過真係好難會接受到,冇咗呢份信任,會產生好多問題,所以雙方一定要好堅持,仲要零猜疑,先可以行多幾步。」髮型: Billy Choi of Hair Culture化妝: Marsha of A&V make up School


陳豪與佘詩曼在《 4 In Love》中合演童話式愛情故事,觸動不少人的心靈。
攝影:葉君海

arrow
arrow
    全站熱搜

    litalife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()