close


呢張兩父女拖手對望行街相,係幾有feel嘅!

自從有咗微博之後,世界真係這麼近那麼遠。好似吳啟華、陳浩民等一班長期北上𢱑銀嘅香港男星,大可靠微博與香港fans聯繫,大晒家庭樂,順便洗底,的確方便。

吳啟華句句肉麻
47歲嘅吳啟華,拍過鹹片又被本刊影過北京召妓,不過佢山窮未有水盡,仲可以北上拍劇,兼同細過佢21年嘅石洋子結婚生女,總算修成正果。做咗老竇修心養性, 吳啟華近日不停晒佢同三歲大囡囡熙兒嘅生活照,仲要句句留言唔係「最愛」就「最美」,認真肉麻。

陳浩民又去迪士尼
去年因「醉淫陳嘉桓」事件,令陳浩民一個月見報率多過一年,為咗洗底,佢局住帶住臨盆在即嘅老婆蔣麗莎走轉迪士尼。無獨有偶,囡囡雅薰上周出世一百日, 陳浩民又揀番迪士尼搞百日宴, 仲唔怕醜話戒酒,「見過鬼仲唔怕黑咩?」吓!乜見鬼嗰個唔係陳嘉桓咩?

魏駿傑愛女零舍黑
魏駿傑撇完滕麗名,轉頭娶國內妹張利華。負心漢形象拖累,呢幾年局住北上搵食啦!早前魏駿傑就帶埋兩歲大嘅餅印女去峇里旅行,囡囡嘅膚色似足老竇咁黑,仲天生男仔相!

鄭中基笑出餅印
近年專注返大陸拍戲嘅鄭中基,上周五(9日)踏入40歲, 佢班粉絲好有心思,設計一張印有鄭中基、老婆余思敏同九個月大B女Emma嘜頭嘅生日卡為佢賀壽,三個人仲餅印咁款。初時傳個女似鄭中基,不過睇番B女真貌,又幾得意喎。

同場加映
姚瑩瑩巨頭B搶鏡

幾位男星嘅B女都各有風格,不過論搶鏡度,始終係姚瑩瑩嘅重磅巨B Evan超晒班。八個月大嘅Evan已經有成25磅,眼仔睩睩嘅佢,除咗肉地較厚,個頭亦大得誇張, 非常驚人。 ####


三歲大嘅吳熙兒,是吳啟華眼中的大美女。


囡囡個樣睇落似媽咪石洋子多啲!


魏駿傑同比佢細廿年嘅張利華07年喺重慶註冊結婚,家陣一家三口定居北京。


要諗計漂白!﹙設計對白﹚


我啲基因幾好!﹙設計對白﹚


一直唔提私生活嘅鄭中基,最近喺微博發放女兒Emma嘅相。個女咁得意,無謂收埋。


八個月大嘅Evan身長腳長,架BB車都冇乜位剩喇!



arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()