close

 

近日hit爆全城的「Draw Something」,推出一個月下載次數逾1,200萬,不但成為財經界熱話,就連娛樂圈的藝人都中晒毒,等埋位又畫,搭車又畫!個個變晒畢加索,大家又不妨估吓佢哋畫乜?

湯盈盈最落力
湯盈盈揀咗中級難度,佢好有心機畫,當接近完成時,竟然俾Toby三度走上前搞破壞。「我見洪天明、鍾麗淇都有玩,(嘉樂有冇玩呀?)嘉樂唔玩呢啲,佢玩女人嘅。(吓!)我係話佢拍《五覺大戰》嗰陣。」
貼題:★★★★★

Draw Something點玩?

梁靖琪最快手
Toby求求其其畫,真係幾hea。「我自己冇時間玩呢個app,不過我知盈盈玩得好勁,成日都見佢玩。」貼題:★1/2 (5粒為最高)

張兆輝最親子
「我有同個女一齊畫畫,不過我係負責填顏色,我淨係識畫簡單嘅火柴人,其他就畫得麻麻。」貼題:★★1/2

林夏薇最沉迷
林夏薇玩一次就勁like:「其實我身邊好多朋友玩,不停咁猜猜畫畫,依家一得閒就玩,冇時停!」貼題:★★★★1/2

馬國明最新手
「我見人玩得多,今日自己就第一次畫,我喺廠見到好多女仔玩,明明兩個坐喺隔籬,都要畫完send來send去。」貼題:★★1/2

黃智雯最多色
玩了兩日的黃智雯,儲咗好多顏色。「我身邊好多人都有玩,有時啲題目好難,難到唔知點畫好,我身邊啲朋友玩到中晒毒咁。」貼題:★★★★

楊怡羅仲謙最合拍

魏峻皓最茅柴
《On call 36小時》飾演馬國明細佬的魏峻皓,亦係啱啱開始玩。「有時我估唔到亦會俾身邊朋友幫手估,見到啲深嘅題目仲會加啲文字落去幫手。」知啦,咁大隻字,係人都知你畫乜啦!貼題:★★1/2


答案 •楊怡:EYE •羅仲謙:EYES •馬國明:SKY •黃智雯:SHEEP •湯盈盈:WIZARD •Toby:HALO •張兆輝:RING •林夏薇:GIRL •魏峻皓:ELEPHANT ####


下載程式至智能手機,然後以facebook戶口、電郵、用戶名及random(隨機)找對手。


電腦會提供三個不同難度的題目,你揀好畫完其中一個,就可寄出給對方估,目的是要朋友估中。


不論你係畫,定係估嗰個,只要估中,雙方都可以獲得金幣。金幣可以用來買顏色,或用來買「炸彈」以炸走玩家不想畫的題目及提供貼士。


「我畫畫唔叻,不過呢個咁簡單,應該難唔到大家。我身邊好多人都玩呢個app,我自己就冇時間玩,不過見到佢哋玩,我都會幫手估下對方畫乜。」貼題:★★★★★


大隻謙咁啱同楊怡揀中同一個題目,一人畫一隻,真係心有靈犀呀!「我玩咗兩日,通常唔會揀太深嘅題目,驚人估唔到。我自己有時玩到要查字典。」貼題:★★★★★



arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()