close

張秀文為黐鎮宇:做地勤都殺

最近憑處境劇人氣上升的前港姐張秀文,希望拍劇、主持雙線發展,務求提升知名度盡快「入屋」,更揚言要越級挑戰影帝吳鎮宇,伴他衝上雲霄!

上屆港姐亞軍張秀文(Sammi),當選之後拍劇、主持雙管齊下,希望提升知名度。對於處境劇《結‧分@謊情式》拍檔商天娥(娥姐)屢爆是非,Sammi樂觀地表示傳聞當谷「戲」:「成Team人氣氛好好,娥姐都有喺微博叫我哋留言平反!」並指與一眾前輩鬥戲獲益良多,但遺憾與不再續約無綫的娥姐少對手戲。

同時拍劇及主持《安樂蝸》的Sammi直言,喜歡拍劇多於做主持:「拍劇多啲發揮同入屋啲,有成就感!我鍾意做喜劇,但苦情戲都唔拘!(試做狐狸精?)同我個樣唔夾,一係做可愛嘅狐狸精,哈哈!(想同邊個小生合作?)鎮宇哥啦!佢喺《衝上雲霄》個飛機師頭好型,當年睇佢同陳慧珊條感情線睇得好肉緊!(想拍續集?)我都想同鎮宇哥衝上雲霄,做空姐又好,做地勤都殺啦!人生有幾何可以同影帝合作?」

校園女多男少Dry爆

除了拍劇及主持外,Sammi亦要兼顧最後1年的大學課程:「有時因為做嘢而走堂,根本冇時間Social!」加上修讀的工商管理系「陰盛陽衰」,令她Dry爆冇仔埋身。問到會否羨慕同屆冠軍陳庭欣緋聞多多?她說:「唔會,祝福佢啦!」

影視組

Sammi希望多拍劇,令更多觀眾認識自己。

笑容甜美的張秀文,感覺相當親切。

張秀文兼顧拍劇及學業,忙得不可開交!

張秀文(右)於新劇中有不少戲份,令她過足戲癮。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()