close


我係扮嘢王,但冇話過識扮醉喎!(設計對白)

同陶喆傳過緋聞,早排又爆響口話3年前俾李思捷扮醉抽水嘅岑潔儀(Zoey),上個月先滿25歲,今個月初就同馬來西亞華僑商人Dixon Chan喺印尼峇里島Infinity Chapel搞咗個逾十億印尼盾(近百萬港幣)嘅豪華婚禮。Zoey咁早披嫁衣,唔係因為有咗而趕結婚,皆因佢搵到個筍盤,所以拍拖3個月就say yes做陳太囉!


唔講唔知,原來Zoey挺身爆李思捷抽水,係因為有老公大力支持,「佢覺得應該要講,因為好多女仔俾人搏咗懵都唔敢講,而且我講嘅係事實,在場好多人都見到!老公支持我咁做,仲讚我勇敢。(咁Dixon有冇問過你同陶喆嘅緋聞?)有,我咪答佢應該唔會好假囉……哈哈。」


Zoey會喺香港補擺25圍,為咗9月嘅婚宴,佢同老公仲喺峇里島拍咗條好sweet嘅片㖭,「我哋要拍一個水底kiss嘅shot,但係我唔識潛水,一跳落水,個頭就好自然咁趷起,搞到NG咗廿幾三十次!」 ####


Dixon錫Zoey錫到燶,求婚戒兩卡、結婚戒五卡,仲俾Zoey繼續拍嘢。「如果劇情需要,我會性感,老公呷醋都照做。」


搭商務客位去峇里行禮,有埋香檳蛋糕慶新婚,sweet爆!



arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()