close


Sean笑言趙式芝玩足兩個圈,她才滑到一圈。

名氣生活

滑雪自遊行

2013年01月24日 ~~ 第1194期 香港《壹周刊》

香港冇雪落,一班名媛、阿太最鍾意趁住冬天飛往外地滑雪 shopping,近近哋飛去韓國、日本,無 jet lag嘢食又啱嘴型,加拿大的 Whistler雪山夠宏偉壯觀,但估唔到連中國的哈爾濱都吸引到闊太垂青。

楊如芯再做初哥


楊如芯( Sean)和趙式芝( Gigi)每逢聖誕和農曆年都去北海道的二世古滑雪,她們玩的都是 snowboard,「我 哋已經玩到最高( black lane),阿 Gi仲諗住開始學玩花式,新年會過去換過塊 soft啲 嘅板。」除了玩 snowboard, Sean去年聖誕亦搵教練學 ski再做學生,「阿 Gi好鍾意滑雪,佢玩得好勁,我五、六年前開始跟佢玩 snowboard,但我又想玩番 ski,其實細個 喺美國都學過,但唔記得晒,所以學番,費事好醜樣。」回到香港,她就去觀塘的室內滑雪場「補鐘」,「 嗰度都有層半樓高,噴住水 嘅地氈斜坡不停滾動,學一個鐘就等如 喺滑雪場 ski咗四個鐘。」


Gigi每日負責清理車身積雪,就連玻璃上的冰都要剷到乾乾淨淨。




楊如芯每次由室內步出戶外,眼鏡即刻矇查查。


朋友送給阿 Gi(右)疤面佬擋風 scarf,加埋眼罩,真係冇人認得佢。


趙式芝(黃衫)繼續玩 snowboard, Sean就開始學番 ski。


她們喜歡去日本餐廳「阿武茶」,「佢哋嘅和牛、串燒都好正。」



自駕遊


她們揀在日本滑雪,貪有得玩食得好,「我 哋會預早 plan定, book枱搵 啲特別地方食 嘢。」這兩年她們更租車四圍去,「二世古有好多 slopes,有 啲 slope四點就閂,揸車會方便 啲,每次都係我負責揸車。」不過這個司機卻冇乜耐性,「北海道好大雪,架車泊 喺外面一晚已經俾雪 冚住,第二朝要剷開晒 啲雪先開到車。」雪未剷完, Sean就忍唔住要開車出發,「就算剷走 咗 啲雪,停低架車一陣又會 冚晒雪,開車有熱力雪就自然會融啦!」 Gigi忍唔住話:「但玻璃上面已經結 咗冰,都未剷走晒,佢就話睇到路可以開車。」 Sean聞言即反駁:「 喺我個位睇到 㗎!」

北海道


Qinnie愛追求刺激玩速度,但老公鄭躬明比較錫身,二人雖玩 black lane,但都戴上頭盔及護膝,「我唔係怕自己跌,係怕人哋支 pole打到個頭。」

北海道的二世古( Niseko),以幼細粉雪及風景優美聞名。其中有四個主要滑雪場:格蘭比羅夫、二世古山莊及 Annipuri,當中以比羅夫最受歡迎。 

陳君宜東京買狗


愛吃日本菜的網上時裝店 zeuz.com老闆娘陳君宜( Qinnie),近年只揀日本二世古滑雪,全因愛上當地聞名已久的粉雪,而且近近哋絕無 jet lag。今個元旦,陳君宜跟老公鄭躬明約埋農圃飯店老闆夫婦及詩琳美容老闆娘三 pair人,先去北海道公認最好的比羅夫( Hirafu)滑雪場,再殺入東京逛街血拼,「這個場附近最多餐廳,又有幾間鋪賣滑雪 gear,好方便。」
陳君宜每次滑雪之餘,總預留幾日在東京 hea,「行街未必要買衫,齋睇新嘢都係一種樂趣。」她指的新嘢,包括到寵物店睇狗,今次她更無心插柳下為家中的 Poodle家族添上新成員,「這隻貴婦女好嗲好黐我,狗價三萬港幣,初時老公嫌貴,但佢本身都愛狗,最後心軟囉;另外兩對朋友都被我哋感染,一人買一隻。」陳君宜還即時上網搵方法,最後找到香港有公司包辦運狗、文件申請等一條龍服務,三隻狗收費兩萬多元,等約三星期便運到府上。「老公想叫牠做旺財,點得㗎?人哋係㗎妹,我改名叫富子,英文名 Tomiko。」


家中已有兩女一男貴婦狗,今次與東洋貴婦狗一見鍾情, Qinnie將牠改名富子。


友人將富子的家姐及另一白色貴婦狗買回港。


陳君宜每次去東京,必到銀座 Ukaitei食鐵板燒,鮑魚和牛 set是她至愛,每位一萬九千円。


鐵板鵝肝是前菜之一。


這次北海道滑雪之旅,他們與詩琳美容老闆夫婦(左一、二)、農圃餐廳老闆(左二、三)同行。

哈爾濱


在雪地負責拉客人跑圈的小狗,一直留在室外, Helen看見心痛,跟狗狗來個溫暖擁抱。

距哈爾濱約三小時車程的亞布力滑雪場是哈爾濱最大的滑雪場,建於 1980年,曾舉辦兩屆全國冬運會及一次亞洲冬運會,是中國數一數二的標準滑雪場地。 

榮雪梅試新場


榮雪梅( Helen)每年都去不同地方滑雪當試場,「順便睇吓風土人情,去過瑞士、加拿大、日本、美國,意大利等地滑雪。」她最喜歡瑞士和意大利的滑雪場,「雪場不僅美,仲有好多好食嘅餐廳,又有俊男美女來滑雪。」
上月尾, Helen便和兒子去了哈爾濱的亞布力滑雪場,下榻當地的 Club Med度假村。哈爾濱溫度只有零下三十多度,他們會將平時用的 body cream混合橄欖油一起用,「咁溝埋用會更滋潤,所以我哋啲皮膚無乾到。」 Helen和兒子都是黑道( black lane)高手,但滑到下面普通道時已太多人,地面早已結冰,速度太快很難停住,所以跌倒,「滑雪板打到胸口和腳趾,腳趾瘀了。」
他們除了滑雪,亦選了一天行雪山,「行雪山一定要有嚮導,大雪下,好多地方深不見底,跌咗落去好危險。」在當地,他們最愛打邊爐,「滑了一日,特別能吃,可以放開咁食,完全無肥到。」她更喜歡來個蒸氣浴,「滑完雪要 warm up body,否則好易感冒。」不過 Helen說哈爾濱場地不太好,「太凍,好少雪,冰好多,好危險。」所以平時滑足一天的她,在當地滑大半天便算,「佢哋嘅滑雪用具唔勤更換,外國滑雪場比較安全。」


滑完雪, Helen與兒子來一個熱騰騰的火鍋。


他們參加酒店的除夕派對迎接 2013年。


酒店還在住客的房子外做了一排雪人。


她著齊禦寒衣物,開始向雪山出發行雪山。

韓國


詩詩一向不愛食零食,當妹妹提議零下十八度下,排隊買紫菜魚蛋時,詩詩本來耍手擰頭,「圓圓話廿幾人排隊一定好好味,結果好食到我想再排。」

距離首爾約三小時車程的江原道平昌 Alpensia滑雪度假村,是韓國近年發展的大型滑雪勝地,開業三年多的 Alpensia建有卅一條滑雪道、十五條登山纜車線、及長約五公里的彩虹滑雪道,更是 2018年冬季奧運會滑雪項目主場地。 

汪詩詩教仔滑雪


甄子丹太太汪詩詩聖誕和家人去韓國滑雪,話晒韓劇大熱,她又未去過,自然想去睇吓。「個女識唱 Psy嘅歌,當地司機也讚她唱得好,人哋以為係韓國細路女唱歌。」一星期的旅程,有三日留在首爾,四日去滑雪。滑雪時剛巧落雪,詩詩便提議:「啲雪好 soft,叫囝囝伸條脷舔啲雪,佢即刻趴喺地上,我即叫停佢,我話唔係叫佢舔地下。」
在加拿大長大的詩詩,慣了滑雪,但話晒兒子首次滑雪,詩詩安排了教練給五歲兒子,不過囝囝見到教練姐姐即時撒嬌不願郁,詩詩即時嚴厲叫兒子起身,「我拎相機錄低佢哋,又要跟住個仔喺佢前面擋住佢,所以我學曉 backward skiiing。」詩詩亦為女兒的技術感到驕傲,「有個朋友跌倒,我個女中途停到去扶佢,我反而停唔到下來,我要再練吓,否則驚跟唔到個女。」


詩詩一對仔女拿着做雪人的器具,開心地跳起來影相。


圓圓拎住杯巨啤扮嘢影相,「係倒出來分細細杯大家飲。」

加拿大


冰天雪地, Mira最愛歎杯熱辣辣的白朱古力。

離溫哥華以北約 125公里的 Whistler滑雪場,是北美最大規模的滑雪勝地,由於降雪量穩定、天然山脈的規模和地形變化,適合多項滑雪活動, 2010年更為冬季奧運會滑雪項目比賽場地。 

葉梁美蘭屢撞屢戰


前行會成員葉維義太太葉梁美蘭( Mira),剛過去的聖誕便和丈夫、女兒及丈夫的朋友一齊去了加拿大的 Whistler滑雪度聖誕,「嗰度棵棵都係聖誕樹,聖誕氣氛濃,一家人去好溫馨。」近六年他們一家人都去 Whistler過節,「以前冰多,現在雪多,女兒又可以在波士頓飛過去。」
Mira丈夫喜歡在 mountain guide帶領下,坐直升機去人迹罕至的雪山滑雪,來個 heli ski。「老公玩 black diamond也唔夠喉,佢喜歡創造 fresh tracks。」愛靚的 Mira則喜歡玩 snowboard,「啲衫型啲, boots又型啲。」他們每次都有教練一對一陪着,「我傷過咁多,有咩事教練執都執到我返去。」不過 Mira也因滑雪受過傷,「有個人直衝落嚟,好似打保齡衝落我度,我凌空飛起撞到右肩脫臼及骨裂。」她又試過滑雪時,前面有人突然停低撞埋一堆,「上次撞了右肩,今次用左肩撞過去,韌帶斷咗,做了手術,幸好上次身體檢查,醫生都話:『睇唔出我撞過。』」


Mira連滑雪都貪靚,衣服、 snowboard顏色襯到絕。




滑雪場內掛滿 christmas wreath。


Mira喜歡到 Bearfoot Inn食飯,最鍾意白松露鹿肉。

撰文:名人組

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()