close


米白色上衣售價待定 COS
深藍色西裝外套$8,590 3.1 Phillip Lim
黑色皮革長褲售價待定 Costume Natimal
金色高跟鞋 Editor’s Own

Cover Story

 

無味人生 吳君如

2013年01月03日 ~~ 第1191期 香港《壹周刊》

娛圈女星,哪管幕前崗位是正印花旦還是搞笑丑角,為了靚為了上鏡,減肥遂成為求存目標,五臟未嘗一刻半滿溫飽。
二度冧莊獲得「十大傑出衣著人士大獎」的吳君如, 2013年大計,便是由現時的 104磅,減至 100磅齊頭數字的目標進發。
「哈哈哈,我依家成日同人講笑話志願做政府工,考機動部隊!」

一年內二度相見,一次比一次纖瘦,著細碼衫都要加夾至扣得實的君如,貫徹搞笑人生,將減肥背後痛苦全付諸嘻嘻哈哈談笑之中。
「我依家每晚發夢都夢見打邊爐食雞髀呀!」
不是說夢境正正是心理的反映嗎?現實是無味人生,早晚吃的盡是謝絕油鹽糖等一切調味,清心寡「肉」的烚菜、烚雞肉和兩隻蛋白,連劏雞都唔知有冇力,卻仍要天天付出汗水勞力日日做運動。
「我的志願是減磅成功後,叫陳可辛幫我影張標準 model黑白相,即是要 show到兩邊肋骨那種,私家珍藏。」
厲行減磅,以為打落門牙和血吞,是因為不辱獲獎使命,打爛傑出衣著的金漆招牌,怎知說穿了,背後原因卻涉及中年危機。
「我識陳可辛的時候,冧把已經由三轉四,他大我三年,大家一把年紀個女先得 6歲,唔到我唔諗。」
一語道盡幾許晚婚遲生後趕上尾班車的父母殘酷哀歌。

 

一切由衣衫開始


黑色飾皮草上衣售價待定
Neil Barret from Lane Crawford
金色半截裙售價待定 Lanvin

吳君如有一經典金句:「世上沒有醜女人,只有懶女人。」
由那些年在《霸王花》、《賭聖》、《家有喜事》做盡下把,然後一步步、一吋吋的以身演活丑女大翻身傳奇,由減肥血淚以至傑出衣著,凡此種種,一直為港女們所津津樂道。 

「我爸爸做這行,媽咪又好貪靚,耳濡耳染,一定有影響。記得七十年代好興著家庭裝,一塊花布就已經做晒全家人包括埋兩個細佬的衣服,但屋企得我一粒女,媽咪又錫,所以根本唔使諗,買衫一定買俾我。阿媽最厲害地方,雖然著衫好師奶勁喜歡著 bling bling衫加窄身褲,然而買衫俾我方面品味卻往往是兩回事,記得有年她去法國旅行,買了件藍色恤衫給我做手信,那隻藍色,我鍾意到不得了。
「到了 14歲,我擁有人生第一筆利是錢,總數 800元——大嗱嗱 800元,在當年,已經不得之了,可以買到好多好多嘢,而我竟在 Walter Ma金巴利道間鋪花掉 800元買了一套衫,可知我當時已知道乜嘢叫貪靚。後來謝師宴,我又用零用錢在尖東帝國中心一間專買 Thai Silk的鋪頭,請老闆幫我度身造了套型型哋的飲衫……記憶中,細細個已經對時裝好有自己一套主見。
「後來 18、 19歲出來社會做事,阿媽第一次帶我去英國玩,求阿媽俾我自己留低兩三日。當時真係膽粗粗,身上無乜多餘錢,住了兩晚好差只需五十鎊的酒店,其餘的,大部分用來買了一對 Versace boots。那時好興著 Versace,我雖然都貪慕虛榮,但亦俾我有本事在芸芸當中揀到對最唔 loud、最唔似 Versace、個款仲有少少 classic的 boots,如果對 boots無丟到,我覺得今時今日絕對可以著得番。
「從事件當中亦睇得出我買嘢並非為 show off,要好有嘢好暴發地話俾全世界知呢件嘢有幾貴。我記得除了買 boots,那次英國之旅仲買到成喼時裝雜誌,一直都唔捨得丟, so far我屋企的時裝雜誌書量總和,真係拍得住一個美術指導屋企的珍藏。
「每個年代都有自己一套時裝風格,我由七十年代經歷到現在,點會無被巨浪衝擊過。八十年代最恐怖的大膊衫和 oversize大褸,今時今日又興番,陳可辛口口聲聲話憎,我覺得點都有改良有唔同,即使無,著嘅人身材唔同咗年紀唔同咗氣質唔同咗,樣樣加加埋埋,都一定有唔同!正如我,即使將八十年代時興元素通通著上身,亦無可能著得番當年原汁原味的所謂潮流。

「如果你問我當下對時裝的要求,我一定唔會再傾家蕩產只為買一樣嘢,已經過了那種一時衝動的心態。於我而言,著衫風格和品味,是會隨眼光、閱歷、性格、心態和行為有所改變。我不是花旦,一出道就做丑角,既然在電影裡頭已經出盡力有咁 loud得咁 loud,點解連現實生活做人著衫都要咁攰?我寧可追求簡單:做人如是,著衫也如是,買嘢只不過是一種娛樂,尋開心啫,買俾個女,或者陪陳可辛行街買嘢都一樣可以好開心。」

去年的五十大壽


黑色晚裝裙售價待定
Jil Sander from Lane Crawford

是的,吳君如和陳可辛這對伴,即使只欠一紙婚書,在旁觀者的眼中,也早已是老夫老妻了——套用當事人的口吻,是真正的「老夫老妻」,君如早兩個月特別為這位壽星公搞了個五十大壽,宴請親朋,好不熱鬧。 

「我好鍾意鼓勵陳可辛買嘢,始終拍戲好大壓力,電影以外,佢冇娛樂,買嘢某程度可以幫助發洩,現階段同佢行街買嘢睇戲食飯係最 enjoy,作為一個伴,由 fashion到生活,多多少少,彼此一定有影響。」
「點解會為陳可辛搞生日 party?事緣我今年生日時,夾都無咁蹺請齊這幾年拍戲好開心經常 keep住聯絡的朋友:古天樂和他的爹哋媽咪、張家輝兩公婆、邱淑貞一家人、杜汶澤田蕊妮、張學友、奚仲文和甄子丹……每個屋企都帶埋仔女出來,老有老玩,嫩有嫩玩,成晚好熱鬧,高興到不得了。
「事後陳可辛問我:到佢 50歲生日係咪都可以搞個咁嘅 party?佢好想請番由 UFO年代開始拍戲認識的朋友出來見面,當中有好耐無見的,有好想見但已經失去聯絡的;不過你知男人好怕被人拒絕,於是我用自己名義幫佢搞;又好好彩,個個都好快覆,本來話嚟唔到嘅,最後都有出席,好似柏安妮、劉偉強……通通有來,高朋滿座,陳可辛不知幾開心。
「作為另一半,我梗有上台講幾句:『陳可辛係一個好難頂、好奄尖、好惡搞、好執着的人,但這些缺點同時亦是優點,如果佢唔係咁執着,未必行到今時今日這個地步。』講完陳可辛即刻上台 complain我:『吳君如從來唔會聽我講嘢,人哋同佢講嘢硬係唔上心!』跟住輪到志偉上台打圓場,佢話:『陳可辛咪少爺囉,全公司都要就佢;吳君如咪老爺囉,結果咪得到兩仔爺咁囉。』好好笑。
「其實佢講嘢我點會唔聽,只不過男人講嘢吟吟尋尋,而我本身性格大剌剌,連朋友都睇得出我倆之間關係:一個情緒化,一個乜都唔理話之你,結果兩個撞埋一齊,又啱數。
「感觸原因,來自老。講真,大家都唔細,搵個理由藉口,有機會聚吓都開心。早 10年,陳可辛心態仲成日覺得自己係小飛俠,長不大,仍後生,打不死;但眨吓眼都 50歲了,好多事邊話得埋?好似我身邊朋友好多都開始有事,呢樣病嗰樣痛,連從來不做運動的陳可辛都俾我感染到。

「無計,去到我哋這個年紀,坐埋一齊一定係研究食乜嘢最健康,食邊隻藥做乜運動對身體最好。點樣將 50歲 keep到似 40歲, 40歲 keep到似 30歲,你估唔辛苦?其他人將時間用去玩,我就將時間用來死做爛做運動, train好副偈,無非想令自己 keep得後生啲,這些全部都要付出代價,尤其,當你仲有個 6歲小朋友要照顧,更加望自己可以活得長命,望多個女兩眼。」

上一世的情人


黑色百褶無袖上衣$8,995 Maison Martin Margiela
黑色皮草腰帶$1,295 Christopher Kane
紅色長褲$5,995 Maison Martin Margiela
All from Maria Luisa

常言道:女兒,是父親上一世的情人。
在陳可辛和陳是知這對父女身上,亦靈驗了。
於陳可辛 50歲生日派對上,女兒當眾高歌了一曲《 Happy Birthday》,事後這位身為人父的向傳媒表示,聽完,好冧。
「以前阿女仲係一嚿飯,陳可辛又唔識湊,更不會沖涼餵奶氹小朋友開心;依家個女啱啱開始有少少自己睇法,識得講,會表達,陳可辛開始好縱。有時佢一去拍戲幾日無見,返嚟就話要帶阿女去買玩具。我已經叫陳可辛唔好買,佢話買 Lego,因為可以親子一齊砌,都算!明明同佢兩父女講好只可以買一樣,佢都可以一買就買 10盒 Lego,兩個仲要夾埋話『咪一樣囉,都係 Lego之嘛,無買其他玩具呀!』激死,破壞晒訂好規條,咁縱個女只會令小朋友唔識珍惜。」
好彩陳是知仲細,無趕時尚追潮流物質概念,仲有空間調教。
「弊在陳可辛當個女好似大人咁傾偈呢,佢成日話自己 9歲已經好識嘢,唔同同齡小朋友玩,覺得人哋幼稚。我有時都會問:『唔使咁快催到個女咁成熟呀?』陳可辛成日話:『唔緊要啦,佢係我個女,佢係我個女自然就會咁!』我都唔知係啱定錯。」
感覺,聽落,你一言我一語句句都老夫老妻,為何埋門那一腳,就係唔响張結婚證書上簽埋個名呢?
「點解唔簽名呀?唔……都可以諗吓嘅,你唔講我都唔記得啦!」
無理由,這個問題,咁多年來一定有好多人問過。
「因為我覺得老咗著婚紗好唔靚,所以無諗過要搞 party,所以咪無去再諗囉,反正全香港都認定我哋係一 pair,周街都叫我做陳太。」
既然唔爭在,咪唔爭在好 casual咁簽多個名囉?
「簽埋個名都得,但唔搞婚禮囉,一係等個女齊頭 10歲時簽咗佢,一係就攞兒童身份證時,搵個理由食呢餐。好啦,你既然咁提議,就等我今年有時間認真諗吓啦!」
就簽咗佢啦陳太。 

撰文:趙朗楨
形象:吳夢珊
攝影: Angus Chan
化妝: Midco Chu
髮型: Seiko Sin@Hair Culture

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()