close


跌 咗唔心痛

小特搜

搜機

2012年11月30日 ~~ 第905期 忽然1周

呢期 iPhone 5同 Samsung Note2打餐死,唔少人同媽咪姐一樣,一心以為藝人會緊貼潮流,點知今期 喺媽咪姐「搜機」之下,出乎意料問十個藝人,十個都冇出呢兩部機王。最令媽咪姐意想不到 嘅,就梗係陳錦鴻啦,事關佢今時今日仲用緊 Nokia「古董」電話,兩 嚿水有交易,唔通今期潮流興復古?

陳錦鴻 古董當時興


Nokia 1280

當媽咪姐 70歲老竇都轉用 iPhone嘅時候,今時今日仲有藝人用緊非智能手機,都咪話唔神奇。其實陳錦鴻拎佢部 Nokia古董電話出 嚟 嗰陣,媽咪姐以為佢講緊笑。「部電話用 咗幾年啦,我淨係用 嚟打電話、 send短訊,呢部夠用啦!兩 嚿水咋大佬,唔見 咗唔會肉痛嘛!」又好似幾有道理喎! 

郭晉安偏心爸爸


媽咪姐問勻都冇人用最新手機,要數最跟貼潮流 嘅,就係郭晉安呢部 Samsung SIII,不過都出 咗差唔多半年啦。「 Samsung個 mon(熒幕)夠大,最 啱俾小朋友玩 啲益智遊戲。」郭晉安仲同媽咪姐分享佢 14個月大小 B女 嘅可愛 wallpaper,但阿仔呢?呢個爸爸好似偏心 咗少少喎!


個 mon夠大


Samsung SIII

方力申 殘爆保護貼


方力申屋企有錢係人都知,但佢原來都幾慳家。你睇佢部電話,前後都殘舊不堪,張保護貼都變到矇查查。問佢點解唔換新機,佢就解釋話自己成日喺大陸,冇時間換。有冇咁忙呀!


邊得閒換?


iPhone 4

岑麗香 專一女神


隻身 嚟香港發展 嘅香香女神,係 iPhone忠實擁躉,「我由 2G開始一直用到 4S,遲啲有時間我都會換 iPhone 5。有人試過俾其他牌子我玩,不過我 㩒 嚟 㩒去都唔慣用 Android模式,所以暫時都唔會考慮轉其他牌子。」除咗夠長情,香香仲係一個孝順女,睇佢 wallpaper都用父母合照就知啦!


唔識用 Android機


iPhone 4S

郭羨妮易襯好揸手


郭羨妮一直用開 iPhone,機殼揀白色, wallpaper亦夠晒簡潔,係用一朵紫色蓮花。「其他牌子愈出愈大部,反而呢個牌子細細部好揸手, 啱女仔用!」


細部易揸手


iPhone 4S

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()