close



探熱針

Mark實 JJ 親友爆前妻三宗罪 樊少皇:佢趕我阿媽出街

2012年08月30日 ~~ 第1173期 香港《壹周刊》

樊少皇被踢搭上 JJ(賈曉晨)後,再被揭有個一起廿年的「前妻」阿霞,二人並育兩名子女,背上拋妻棄子罪名的樊少皇,隨即發聲明,力撐 JJ不是小三,又澄清他與「前妻」早已分開四年,並稱表示多年來將大部分收入予母子三人作為補償。
樊少皇表妹阿婉亦睇唔過眼,大爆二人分開導火線是阿霞刻薄樊母,經常無理取鬧,連老人家的養老金都要搾乾,樊少皇難忍母親受苦,才決心結束跟阿霞一段拖泥帶水關係。
「佢趕我阿媽出街!」樊少皇說。

姊弟戀


據樊少皇表妹阿婉表示,樊少皇比同居女友阿霞細七年,二人由朋友介紹認識,其後阿霞意外懷孕,不過一直未有正式註冊結婚,而管教嚴厲、希望兒子能成為偶像藝人,反對他拍拖的父親樊梅生知道後,喊打喊殺,並稱樊少皇一生就此玩完,兩父子關係惡劣至今。至於一直夾在中間的樊母,見父子決裂,亦只能逆來順受。
「少皇同阿霞 嘅關係一直都唔算好,佢哋成日嗌交。每次少皇提出分開,阿霞都會攞啲細路年紀細做理由拒絕,直至佢媽咪○七年出事,少皇先堅決要分開。
「當時少皇媽咪因為唔想再同老公個二奶一齊住,打算投靠少皇,嗰時佢已經經常喺內地拍劇,但阿霞唔肯俾少皇媽咪搬嚟住,就算老人家話瞓沙發都得,阿霞都堅持趕佢走,好彩之後有親戚肯收留。」


電影《葉問》在內地大收,有份演出的樊少皇因而身價水漲船高,近年接拍不少內地電影及電視劇。


樊少皇初出道接受訪問時,老豆樊梅生都會全程監控,更會指導他紮馬擺甫士。

同居女友阿霞跟樊少皇分開四年,但卻以自己名開了微博轉載他所有新聞,刻意令人誤會二人關係未結束。





謀咗二十萬


在青島拍電視劇《盛夏晚晴天》的樊少皇爆出有同居女友及一對子女後,即時發聲撐 JJ唔係小三。

拒與樊母同住的阿霞,偏偏謀住對方的積蓄。
「阿霞知道少皇媽咪賣咗層舊樓,有幾十萬養老金喺手後,竟然問佢攞錢,唔俾就冇得見啲孫,又要脅話要自殺,最終係攞咗二十萬。我都叫咗佢唔好聽阿霞電話,事關次次都俾阿霞鬧,不過少皇媽咪怕係啲孫打嚟,所以每次都會接。
「其實少皇好多時會一嚿錢過俾阿霞,其中包括佢俾媽咪嘅使用,但每次少皇媽咪去攞,都好似乞咁,老人家好難受。少皇呢幾年喺內地好少返香港,偶然返嚟探仔女同媽咪都係留一兩日,但佢一直有照顧兩個仔女,近排仲俾咗二百萬阿霞。」阿婉大數阿霞刻薄老人家。

律師處理


記者致電身在青島拍劇的樊少皇,他承認:「佢係趕媽咪走,唔俾媽咪住喺屋企。」
壹:當時點解唔制止?
樊:我就係咁嘅人,到而家都好內疚。
壹:佢問你媽咪攞咗二十萬?
樊:其實係佢叫我問媽咪攞嘅,可能佢覺得媽咪嘅錢即係我嘅錢。先後兩次,一共攞咗二十萬,我同媽咪都頂唔順。
壹:你當時搵唔到錢?
樊:我搵得唔多。
壹:阿霞一直冇做嘢?
樊:係我一直做嘢賺錢養佢哋。
壹:○七年分開之後呢?
樊:衣食住行我都會供應俾佢哋。
壹:聽講你近排俾咗二百萬阿霞,點解要一次過俾咁多錢?
樊:我舊年拍劇賺到多啲錢,所以俾多啲,其實係舊年到今年嘅生活費,我自己好少使錢,希望盡量俾小朋友好啲嘅生活。
壹:係咪搵咗律師處理你同阿霞之間嘅事?
樊:呢啲唔講住。總之,○七年正式分開之後,我同一個內地女仔拍過拖,我有同阿霞講,佢知道亦都接受,所以 JJ絕對唔係小三,我今次拍拖冇刻意同佢講,因為我哋分開咗四年,已經好少聯絡,每次返香港都只係見 啲仔女,所以我覺得唔需要同佢交代,話我哋舊年一齊睇戲更加唔係事實。我後生做錯決定,仲要一錯再錯;分開之後,我唯有盡力補償,盡我嘅責任,小朋友係無辜,我會一直照顧佢哋。


《怒火》三位女主角胡杏兒、苟芸慧及 JJ因分別受情困,先後成為新聞焦點。樂觀啲睇,幫個劇增加宣傳。


獲李添勝欽點,又接拍內衣廣告賺錢,事業順境之時,愛情卻遇風雨。


「樊 J戀」出事後, JJ舊愛沈震軒一直力撐她是好女仔,再見亦是朋友。


上集《怒火》男主角出晒位,今鋪續集俾女主角緋聞搶晒風頭。

會有將來


樊少皇開腔公告跟阿霞早已結束關係,一直力撐男友的 JJ對樊少皇更加堅定不移。
「我一直都信佢,只要佢企出嚟搞清楚件事,我同佢係有將來嘅。(你知佢曾經有個杭州女友?)佢同我講過,係年幾兩年前嘅事,佢哋一早分咗手,希望啲人唔好混淆視聽。(你而家係咪放心同佢發展?)由拍拖到而家,我哋係冇嘢唔見得光。」

越愛越勇


由被指誤做小三,到男友開腔解畫, JJ一直表現得比樊少皇勇敢,死心塌地,勇!

22/8 心亂期
「我接受唔到!」


上星期樊少皇「前妻」對本刊開腔表態後,被指誤做小三的 JJ情緒崩潰,哽咽回應:「件事唔係咁簡單,所以我好辛苦,如果佢(樊少皇)搞得清清楚楚,我可能會接受番,但呢一刻我接受唔到,所以等佢搞清楚先算。」

23/8 包容期
「愛他的話要勇敢!」




經過一天冷靜,強調自己並非第三者的 JJ,勇敢維護男友。「如果真係愛呢個男人,就要去包容,要勇敢,事情唔係大家想像中咁樣,由始至終佢無呃我!」

25/8 堅定期
「愛得辛苦也堅持!」


樊少皇面對千夫所指, JJ堅定投男友信任一票。「我唔會因為男友往事對佢大打折扣,我拍拖希望有將來,愛得辛苦也堅持,我係佢光明正大 嘅女朋友……到依家冇分過手。」

26/8 勇敢期
「我拿出所有勇氣!」




「樊太」繼續背後發功,以四張戲票「證明」去年仍一家四口去睇戲,與樊少皇無分開。 JJ在微博有感而發:「我不勇敢!我已拿出了我能夠拿出的所有勇氣!」

撰文、攝影:娛樂組

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()