媽咪姐上個禮拜又同班傳媒朋友仔敍舊,大家講起「白雪雪」同「眼大大」齊齊做飲食節目,不過前者唔知係咪第一次做主持?好似無乜點講嘢,都係「眼大大」出聲多。有記者即時笑住話:「人哋好早做主持㗎!乜你唔知咩?」跟住就講起同「白雪雪」嘅一段奇緣。


話說幾年前,呢位記者喺西貢某小巴站等緊車,準備去將軍澳轉搭穿梭巴士入電視城。等等吓, 無端端有個女仔拍佢膊頭,仲問:「小巴咁耐未到, 不如我哋夾錢搭的士去將軍澳吖?」記者朋友好隨和,諗一諗就應承。喺的士上,兩個人好自然咁傾吓偈,「白雪雪」知道咗記者嘅身份,忽然興奮自爆:「其實我係明星!喺乜乜台主持節目㗎。」然後仲提議唔好去將軍澳轉車,大家直接去電視城㖭。
記者朋友聽佢咁講,呆一呆,心諗邊有人會自稱係明星㗎?而且「白雪雪」嗰時仲未拍劇,主持啲細到唔細嘅節目,真係零知名度。最搞笑嘅係,臨落車時,「白雪雪」攞個銀包出嚟,打開大嗌:「哎呀,得幾十蚊唔夠錢俾㖭!(咪錶跳到差唔多二百蚊)不如你俾張卡片我,遲啲搵你還錢吖?」
唔帶錢又走去撩人搭的士, 咁得意?最終呢位記者惟有請埋佢搭車囉。事隔幾年,記者朋友話依家見到「白雪雪」捱到喺黃金時段主持節目,都戥佢開心,但說話技巧呢,就由始至終都需要練吓囉! ####

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()