close

早前蘇志威被自養的藏獒 Coolman咬傷,左眼角側有三條明顯傷痕。阿細由 Coolman還是 BB時便飼養,兩歲半的牠身形龐大。

探熱針
家有惡犬 蘇志威遭藏獒咬傷
最近內地接二連三發生藏獒咬死人事件,據聞蘇志威(阿細)亦同樣中招。養了兩年半藏獒的他,早前被愛犬咬傷眼角見紅,要飛車到醫院求醫。
靠塊面搵食,加上藏獒獸性難馴,阿細無奈忍痛將愛犬送走,避免血案再次發生。

捱三針
同老婆劉小慧以及兩個囡囡住在飛鵝山陶樂苑的蘇志威,家中養有四隻狗看門口,其中一隻兩歲半藏獒 Coolman,有指早前一度失控咬傷阿細,對此,他直認不諱:「已經係前排嘅事,我都唔係好傷, Coolman亦唔係有心整傷我,係我唔記得佢背脊受咗傷,摸佢時整痛佢, Coolman自然反應跳起,啲牙撞到我左眼角啫。」
雖然傷口不深,但當場見血,唯有由飛鵝山飛車出市區求醫,「我只係去咗九龍法國醫院洗傷口,唔使縫針,不過一年內要打齊三支破傷風針,有十年免疫期。」

阿細家住的陶樂苑四面都是林木包圍,人跡罕至,需要養狗看門口。

Paul在圈中算是養藏獒的專家,愛犬拍在嬌小的朱茵身旁,狗頭大朱茵兩倍。

兩度偷走

Coolman離開阿細個多月後,竟然跑十分鐘路程,偷偷返回主人家,對主人忠心耿耿。

被自己一手養大的藏獒咬傷面,事發後阿細一度忍痛將愛犬送給有訓練藏獒經驗的友人處飼養,「諗住將 Coolman送俾個朋友,佢好鍾意藏獒,又識得訓練,同我住得又近,可以隨時去睇佢。」
幫愛犬另覓好人家,但 Coolman卻接二連三偷走,想重返阿細身邊,「第一次偷走,朋友喺飛鵝山莊個更亭前面搵番佢,老婆知道後已經話如果 Coolman再走,就接番佢返屋企,點知第二次, Coolman直頭偷走返到嚟屋企;其實 Coolman好乖,唔會隨便傷人。」
當日決定棄養,無非想 Coolman有更愛錫牠的主人和得到更專業訓練,現在愛犬已返回阿細身邊,但原來「父子」分離期間,曾有人想高價買走 Coolman。
「嗰個內地人同我朋友講,想出三十萬買我隻狗,後來出到六十萬,我梗係唔賣,我送去朋友度養,都係諗住大家住得近,隨時可以探 Coolman,點捨得賣。」
除了阿細,馬賽亦曾被自養的鬆獅狗 Bear Bear咬傷三次,包括手、腳及下巴,同樣要到醫院打破傷風針,馬賽最終忍痛將 Bear Bear送走,為此她曾在微博自責管教不善,「嗰時 Daddy覺得唔可以再將 Bear Bear陪住我,結果送咗 Bear Bear返鄉下屋企,依家由親戚養住,好乖,冇再咬人。」

馬賽亦曾被自養的鬆獅狗 Bear Bear咬傷手,最終要將愛犬送回鄉下的家給親戚飼養。

馬賽是愛狗之人,經常與朋友的狗玩樂,只要有時間,她也會回鄉探望 Bear Bear。
百萬藏獒
原產於中國青藏高原的藏獒,性格兇猛、善攻擊,但對主人極之馴服,本是看守家園、牧馬放羊的好幫手,但近年中國寵物界突然興起藏獒熱,市場價甚至高見百萬人民幣。
意外難避免
唔少圈中人都有養寵物習慣,即使受到意外襲擊,亦未有怪責。
曹永廉

三年前,曹永廉的兩歲兒子,被家中一頭養了七年的西施狗咬傷,入醫院打破傷風針。事後曹永廉說:「囝囝同隻狗一直河水不犯井水,可能當日開門撞到隻狗先會咬人,只係一場意外,我唔會因為咁放棄隻狗。」
呂慧儀

愛貓的呂慧儀,曾被自養的花貓 Tiger抓傷腿部,呂慧儀施以懲罰,要 Tiger面壁思過。
宣萱

出名愛狗的宣萱,早前到流浪動物組織幫手照顧流浪貓,餵食期間被一隻單眼貓咬傷手指流血,但她卻反過來安撫貓貓。

撰文、攝影:娛樂組

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()