close

全日睇醫生
上月中, Winnie湊住體弱的天心去金鐘做物理治療。外表看來,天心體形雖較一般同齡小孩細小,但不失精靈可愛。

娛頭
鋪路分彤叔家產 鄭志恒逼私生女驗 DNA
鄭裕彤愛孫鄭志恒,自從與女商人張穎玉( Winnie)誕下私生女鄭天心( Mianne)後,最近雙方為每個月二十萬的贍養費鬧上法庭,原本鄭志恒對事件表現強硬,拒絕對兩母女負責任,但據知,中風後的彤叔因健康欠佳,鄭家子孫開始為分身家一事各出奇謀,而彤叔早已得悉有個曾孫女,曾表明只要是鄭家血脈,無論男或女,都有權享有家族資產。睇錢份上,鄭志恒於是逼女兒驗 DNA確定身份,大條道理分多份身家。

鬧上家事法庭
現任新世界發展執行董事及周大福集團董事的鄭志恒,與前度女友 Winnie就贍養費一事一直爭持不下,最終「一家三口」要為錢鬧上法庭。
「二十萬一個月都唔係多,唔明點解要搞到上法庭咁煩, Winnie為咗醫個女使咗好多錢,想鄭志恒負番啲責任一人一半,但佢唔信用咗咁多錢,大家各執一詞,兩個已經冇再見面,而家唯有等個官判。」知情人士透露。
二人的私生女 Mianne已差不多兩歲,與爸爸只有幾面之緣,過往鄭志恒對女兒一直不聞不問,但據悉最近其態度有所改變,在贍養費案開審前,竟安排女兒驗 DNA。

鄭志恒是彤叔疼錫的長孫。據悉只要肯定他的私生女屬鄭家血脈,彤叔的億萬身家她也可分一杯羮。

18/6 見社工
當日 Winnie到北角社會福利署見社工,為七月中跟天心父親鄭志恒因贍養費鬧上家事法庭的事前功夫。

19/6 搵樓
湊完女返 playgroup的 Winnie,到地產公司睇盤。據知一年來獨力養女的她,為省錢將計劃大屋搬細屋。而當日天心手執的是為父親節做的領呔勞作。
「 Winnie以為要求個女驗 DNA,係爭取贍養費嘅法律要求,連身邊朋友都以為佢有番啲良心,但原來一切都係為自己。因為彤叔一直只知鄭志恒同韓國女友 Nam有個私生子,後來睇報導知道多咗個曾孫女,佢開到口講唔理係男定係女,只要係鄭家血脈,就係自己人,鄭志恒知道後就突然提出要個女驗 DNA,等分身家嘅時候可以分多份。」知情者說。

不足月的天心,出世時只得 1.8磅,體積只得成年人一隻半手掌長度,非常細小虛弱。

只得歲半的天心,以遊戲形式做物理治療,醫治不協調的四肢。

之後 Winnie抱住愛女到北角睇中醫。當日她花兩萬蚊買了供天心食用十八日的冬蟲草。據知黎姿當日誕孖女時,因細孖輕磅體弱,靠食冬蟲草增強體質,故之後她向 Winnie教路。

Winnie上車前將一袋冬蟲草交給司機。天心單是這項補品,一個月已經要花四萬元,養女皮費重,故向年薪九百多萬的鄭志恒索每月廿萬贍養費。
日日食冬蟲草
單親媽媽的 Winnie,湊女工作從不假手於人,除了帶 Mianne返 playgroup外,還帶她到位於金鐘的兒童專科做物理治療。「因為小朋友早產,又瞓咗幾個月保溫氧氣箱,身體機能唔係咁好,手腳活動比較慢,所以要帶佢睇專科做物理治療。」知情人說。
除了物理治療,本刊更發現 Winnie帶女兒去位元堂睇中醫,買下二萬三千八百元的冬蟲草,只見醫師向 Winnie說:「要跟足處方食,呢度啲蟲草係十八日分量,每天都要食,身體機能先會提升。」
睇醫生中西合璧,翌日 Winnie由司機接送,忙着帶女兒到屋企附近的社會福利署,據知她是為了上庭一事被安排見社工,「 Winnie自從生咗個女之後都冇蒲過頭,只係聽講佢唔開心,因為醫個女使咗好多錢,已經無乜錢剩。」知情人士透露。

早產四個月有多的天心在瑪嘉烈醫院出世。之後院方跟 Winnie合力幫天心出了一本記錄她成長的書,用以鼓勵早產的母親堅強面對。
搵屋搬住平啲
全職湊女的 Winnie,早前送女兒上學後,便獨自到地產店鋪,了解學校附近一帶的租盤情況。
「每個月食冬蟲草都要幾萬蚊,加埋物理治療、學費、請工人,樣樣都係錢,每個月開支十幾萬,其實個女出世頭半年嘅醫藥費仲勁,搞到 Winnie嘅積蓄都用得七七八八,加上個女黐身, Winnie想出嚟打工搵錢都唔得,啲錢有出冇入,所以聽聞佢搵緊屋搬,想住平啲喎。」知情者說。

兩年前,鄭志恒的韓籍正印 Nam因揭發他有「婚外情」而割脈自殺。自此男的修心養性,重回妻兒身邊。

鄭志恒自小在破碎家庭成長,一直跟父親鄭家成及爺爺彤叔同住。

撰文、攝影:娛樂組

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()