close


寂寞撚狗
小寶愛心爆棚,週一( 21日)到勝利道寵物店𥄫中雪橇狗,忍唔住抱起隻雪橇仔,可惜連狗仔都唔多騷佢。

真面目

高登女神  230磅處女肥妹:俾人話我係恐龍

2013年01月23日 ~~ 第296期 Face

《老表》唔只有索腿萬綺雯、剩女王菀之;仲有 230磅 嘅肥妹小寶(陳嘉佳)。雖然小寶夠分量,但 喺劇中演出可愛,深受一眾巴打歡迎封佢係新女神。自認係處女 嘅小寶雖然性格樂天,但亦有唔開心 嘅時候。更慘遭人取笑做恐龍!邊個咁冇人性呀?

互動片段

細細粒襲狗店



小寶由細到大都係圓碌碌, 15歲時已有 140磅,其實肥妹輪廓標致,絕對係靚妹!


4歲
60磅


15歲
140磅

230磅細細粒小寶(陳嘉佳),咁大個女未拍過拖,她坦承自己仲係處女,她對愛情冇期望,但仍好樂觀說:「我冇初戀對象,我個戀仲未『初』出嚟,我諗冇人咁重口味啩?」小寶現職新一代警察道具公司,負責幫電影公司預約警察道具,但剛跟無綫亦簽了兩年藝員合約:「 Keep住份正職先,其實𠵱家我新年都未有外快㗎,幫我呼籲吓吖!」


表情鬼馬
小寶本身已養了西施狗一隻,心思思想養多隻大狗,不過最後都睇唔啱。


掙爆門口


肥妹今次一劇彈起,全靠王祖藍帶挈。聽聞《法網狙擊》監製文偉鴻已預定新劇角色畀肥妹。

自知冇人咁重口味,既然男人難搵,細細粒實行搵寵物陪,週一( 21日)放工後,細細粒便隻身走去太子寵物店睇狗仔,對住啲狗仔更不時難掩笑容,細細粒肥得可愛,但原來亦曾遭人侮辱,細細粒說:「有時行出街見大眾啲目光好奇怪咁,試過做過 1次 gym,落樓梯時俾條𡃁仔話:『嘩,恐龍都出街呀?』聽到真係唔開心,不過見佢係細路就算喇!」細細粒勝在夠樂天,總有一日搵到有心人嘅! 

阿 Bob床戰湯盈盈


《老表》上週收視尚算高收,其中最爆笑一幕,阿 Bob扮女人狂咀祖藍。本週繼續爆笑,搭上好友郭晉安未婚妻湯盈盈,更有兩場床戲,安仔捉姦迫到阿 Bob去窗台避難。而本週五第 9集,肥妹小寶同王菀之、鬼妹陳明恩及王祖藍,第一次以「 Oh!Baby」組合上台唱懷舊歌,大跳騎呢舞。


本週三第 7集湯盈盈飲醉酒誤當阿 Bob係郭晉安,仲同佢發生關係。


本週五第 9集「 Oh!Baby」首次以組合形式登場,記住留意肥妹跳舞。

採訪、撰文:娛樂組
攝影:娛樂突發組

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()