close



面對面

最佳女朋友 黎芷珊

2012年11月07日 ~~ 第285期 Face

46歲的黎芷珊,在入行第 29年迎來了第一個事業高峰,主持的《最佳男主角》請來的盡是娛樂圈數一數二的影帝天王、收視升又有猛料,相對於雷聲大雨點小兼且觀眾緣極差搞到節目《爆足一周》要腰斬的查小欣,贏足九條街。

叫得出芷珊姐姐大名的,本來只限於那班看《閃電傳真機》和《城市追擊》長大的七十、八十後,《最佳男主角》後,突然紅到去大中華,強國人震驚,這個不知道從哪裏跑出來、其貌不揚的女主持,竟然是梁家輝、鄭伊健和陳小春的前女友、連周星馳、梁朝偉都話傳過緋聞,前度一個二個走紅、從不把舊情掛在嘴邊借位上,所以多年以後還能保持關係友好仲使得郁,呢種咪就係最佳女朋友囉。

低調了接近 30年突然爆紅,黎芷珊說好壞參半:「少咗私人時間、多咗是非要回應係唔多慣,不過我最近啱啱甩拖,呢件事充撐咗我唔少時間,等我唔好亂諗嘢……」
兩個月前,芷珊姐姐與比他年輕 12年、相戀 9年的無綫藝人張達倫協議分手,看她說到傷心處兩泡眼淚在眼眶裏打轉,我忙叫攝影師舉機拍攝,芷珊姐姐急急印走眼淚避開鏡頭:「唔好影啦……乜你哋咁殘忍㗎……唔好俾人見到我咁啦……我唔想呀……」
再次成為前度,女朋友哭了。

包辦女主角


還是那句,人紅自然是非多。低調了大半輩子,芷珊姐姐最近突然被狗仔隊跟蹤,接連登上娛樂版,每天忙着接電話回應是非。繼不斷被扯進與查小欣爭鋒比較的報道後,再有最新消息說,做紅《最佳男主角》,添食作《最佳女主角》芷珊姐姐會被前有線主持陸浩明取代。
「絕對冇咁嘅事,我都唔知呢啲消息邊度嚟。一路個節目都係我籌備、我約嘉賓,好多人已經應承仲要度好期,成件事我從來都冇假手於人、亦冇聽過要畀第二個做。女主角人選……都係等訪問做好出街時再公布,我怕有變數。」
芷珊姐姐一向穩打穩紮,所以《最佳男主角》直到出街前才公布天王巨星嘉賓名單,大家才知道芷珊姐姐的人情咭原來咁把炮:「以我性格,其實舒舒服服就夠,並唔係要追求啲咩高峰。先排突然間想為自己做啲嘢,朋友提議我用吓自己嘅人脈,又咁啱嗰排同公司傾緊約,就提出一個咁嘅要求,做一個屬於自己嘅節目,一切係天時地利人和。」
黎芷珊說,《男主角》嘉賓名單本來可以更強更多,奈何計劃中一星期一集的節目被電視台安排一星期五集:「仲有好多人想請、可以請,人哋應承咗但係一個月內實在畀唔到期,不過唔怕,我哋已經籌備緊拍第二輯。」
除了正在拍攝中的《最佳女主角》、籌劃中的第二輯《最佳男主角》,加入電視台 26年後,黎芷珊首次被指派擔任台慶司儀,每天報紙雜誌電台排隊約訪問,外勞司儀工作突然暴增,還落實將擔任電器和護膚品代言人,真正的名利雙收:「遲啲嘅高峰總好過唔嚟吖。」




《最佳男主角》每集尾聲都會請嘉賓自爆小秘密,謝霆鋒自揭皮膚癌一集收視 26點,爆過《爆足一周》。


10年冇做專訪,上週五( 2日)梁朝偉在壓軸篇《最佳男主角》罕有大談童年秘史。


《 430穿梭機》年代的舊愛鄭伊健,無論情變專訪定貼身出埠探班,次次都由黎芷珊包辦。

做過偶像派


黎芷珊生於澳門,姑母黎婉華是賭王何鴻燊的元配,從小就跟何家千金超瓊、超蕸玩大,叫姑丈何鴻燊做 Uncle Stanley。 16歲落 Disco結識初戀男友梁家輝, 17歲被發掘加入歌唱組合「少女雜誌」出碟做歌手。歌星生涯兩年後因為唱片公司財困完結,由 Uncle Stanley出面引薦進無綫主持兒童節目,咁就廿多年。
「啱啱入少女雜誌時都叫 hit過,返學生活都冇咩壓力,咁啱揀中我,咪去玩吓囉。我唔係發明星夢,但係當年唱片公司包裝少女雜誌,係安排陳慧嫻賣唱功,我同陳樂敏(少女雜誌第三名成員)係偶像派,哈哈哈……」自稱是偶像派,芷珊姐姐自己都不好意思,哈哈大笑:「嗰個年代賣可愛,我都得嘅……」


到底請唔請得郁周星馳:「冇人真正拒絕我,係夾唔到期,希望下一輯配合到時間。」


17歲加入少女組合「少女雜誌」,黎芷珊話自己當年唔唱得,純賣可愛。

黎芷珊說,歌星時代的粉絲分成兩派,要不冧爆黎芷珊、陳樂敏,要不忠於陳慧嫻,嫌她倆虛有其表。想當年學校門口、電台電視台門口,去到邊都有歌迷等候叫囂,改行做電視後,從《 430穿梭機》做到《閃電傳真機》;從《城市追擊》做到《東張西望》,從偶像歌手做到跑新聞的娛樂記者,從沒想到二十多年後角色又調換:「突然間人人都想知我嘅嘢……都幾得意。其實呢啲嘢喺我生命中一路發生緊,以前我冇興趣講,亦都冇人有興趣知。幾得意,我發掘咗人哋嘅新聞咁多年, 𠵱家掉番轉俾人發掘我。」接近三十年娛圈資歷,黎芷珊說,老一輩的、上了位的,有的是前度男友、其他的都識於微時,用得到時大多都會畀個面;新人後輩,看在她好歹也是「姐」字輩,也都恭恭敬敬:「我鍾意笑,個樣又冇乜殺傷力,出去採訪又好少『夭』住人啲是非嘢,等人睇佢哋個尷尬樣,所以咪個個信得過我囉。人脈係儲番嚟嘅,係我入行三十年最大本錢,我相信對人好,人哋就唔會對我衰,最壞聽過嘅說話,大多數係網上評語,不過我明知佢哋嘅來意,又做咩要擺喺心呢?」邊班網友來意不善?咪台灣天王羅志祥班粉絲囉。

發誓冇下次




黎芷珊說,錄影《最佳男主角》期間,正值與張達倫情變:「明明情緒好波動,每日個心揦住揦住痛,但係又要 㩒住個心情去化妝整頭做訪問……呢個 timing發生得好得意,有時七點鐘買個飯盒返去,講電話講到十點幾都未得閒食,工作充撐咗我大部分時間,等我唔使諗一個人點消磨時日、諗少啲嘢,但係總有一個人靜落嚟嘅時候,就會諗吓以前乜都一齊做、去朋友聚會永遠都一齊,以後去到邊都係一個人,就會覺得自己好陰功……」說到這,又是眼紅紅。
早前有雜誌拍到黎芷珊與張達倫還是不時見面,黎芷珊分手後繼續「使」前度男友,芷珊姐姐說:「本來一齊住喺我度,分手後我唔想觸景傷情搵地方搬,就搵佢嚟幫我手啫。實在太多一齊嘅回憶同共同朋友,所有嘢一剎那間要割捨,對我哋兩個都唔容易,我哋見番面,都會一齊喊……」既然大家都捨不得,我不懂為甚麼沒辦法走下去:「年齡囉!係人都拍過拖,好愛嘅時候個個乜都唔理,去咗先至算。時間耐咗,問題就會浮出嚟。佢鍾意戶外活動鍾意行山、我年紀愈大愈應付唔到。兩個人一齊一定要有共同嗜好,但我哋兩個就愈行愈遠……我都衰,關係穩定以後,會習以為常、老馮咗,愈做愈少,成日覺得來日方長,今日唔做咪遲啲做囉……原來遲啲就係遲啲,唔會再有機會做。」有沒有機會復合?黎芷珊說:「我見唔到有……」下次還會嘗試姐弟戀嗎?黎芷珊答得暫釘截鐵:「唔會,我發誓!」 




何鴻燊係姑丈,同何家姊妹由細玩到大,何家一有新聞,又係黎芷珊出動。


同張達倫拍拖 9年,月前分手:「開頭諗住唔得咪走囉,點知愈踩愈深……」

笑點低?


分手後,黎芷珊搬屋、深閨謝絕朋友聚會,就係怕觸景傷情。

舊情人一個二個飛黃騰達,被「尊稱」為新一代集郵女主持的黎芷珊,最放不下的還是被指「二打六」的前度張達倫:「情緒其實係自己嘅選擇,明知諗會唔開心,咪避開唔諗囉;明知觸景會傷情,我咪唔再出街食飯,唔去我哋一齊去過嘅地方囉。我成日提自己,叫自己習慣冇佢嘅日子,掉低啦……學吓自己一個人生活啦……」
芷珊姐姐說,有些網友嫌她主持《最佳男主角》笑點低,係唔係都大笑一餐附和嘉賓,我在想,那種時候,笑應該比哭難受得多吧! 

撰文:朱小博
攝影:范仲良
化妝、髮型: Meegan
形象: Bryan@the Flaming
服裝: MAGin, Sinequanone, mi-tu
場地提供: Bridal Corner

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()