close

日日呆等5粒鐘 日日呆等5粒鐘發火有理

張智霖(ChiLam)早前微博鬧爆《衝上雲霄II》助導,直指佢發通告同安排混亂,感覺助導好唔尊重演員。一向好好先生ChiLam都忍唔住發火,好姨聽二五講,原來ChiLam發火前一連幾日,通告叫ChiLam朝早10點返TVB化妝,但等到下午3、4點先開始拍,搞到ChiLam好幾次呆等5、6個鐘頭,最慘係佢之前要收夜,唔怪得發火啦!

而ChiLam老婆袁詠儀雖然身在內地拍劇集《龍門鏢局》,但見老公勞氣,即時出言力撐老公,仲話:「能把EQ是超乎常人的張先生,氣得這樣,你(助導)真的要打屁股了!你們真的要檢討、檢討!張先生!勿動氣,勿傷身!」

不過,ChiLam鬧完即有改善,冇再亂發通告浪費時間。Chilam透露無為今次事件多次開會商討,認為製作團隊誠意十足。佢態度軟化話:「你唔問起,我都忘記,返無拍劇係好難得機會,11月初就出埠拍外景,我會好好享受。」

問題已解決,難怪ChiLam有時間去行街,早幾日好姨中環撞到佢,心情好靚,全程笑笑口,仲同好姨打招呼呢!佢連續行幾間名店,最後都有少少斬獲。有得拍劇搵銀,又有時間使錢,換好姨都開心啦!

image
放大圖片

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()