close


42歲嘅奧瑪攜 BB檢查身體時,素顏兼且浮腫。不過咁先緊貼現實㗎嘛,生完天仙咁靚先至係稀有品種。

出外埠

奧瑪花曼平凡湊女

2012年09月07日 ~~ 第893期 忽然1周

為人母本身不容易。作為星級媽媽更加難,生完 BB修身不特止,仲要化行妝、人靚 B靚先出得街,鬼咁姿整。

不過凡事總有例外。《標殺令》女星奧瑪花曼今年 7月中啱啱誕下女嬰,早前唔扮嘢做自己,以素顏師奶 look攜 BB女到醫院檢查。雖然奧瑪未修身,面容亦略為浮腫憔悴,但媽咪姐看在眼裏,感覺自然又舒服。問心呀姊妹,世界又有幾多個好似陳慧琳咁得天獨厚吖,生完似番個人,已經偷笑!


跟前夫伊凡鶴基所生嘅 14歲女兒 Maya,當日陪伴媽媽在側。今次新添嘅妹妹,乃奧瑪與商人男友 Arpad Busson所生,兩人至今仍未向外公布 BB女姓名。


今年 3月,奧瑪挺着巨肚巨胸游水。如今誕下女兒,巨肚消失,巨胸應猶在。媽咪姐都好期待奧瑪快啲修身成功,大晒靚身材。


奧瑪跟男友 Arpad早前曾分手,至 2010年復合,奧瑪隨即懷孕,至今年 7月中誕下 B女。

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()