close


你人際網絡都幾闊喎!(設計對白)
Terry跟鄺美雲私交甚篤,兩人經常被目睹出出入入。

媽咪姐

讀者報料 爆 Terry多角關係

2012年09月07日 ~~ 第893期 忽然1周

上期封面出街後,好多讀者報料起 Terry(梁泰來)底,話佢十幾年前亞視做幕後時,曾同陳欣欣喺小巴「打車輪」,仲同袁潔儀喺德福花園同居兩年。最爆係 Terry同倫永亮原來好老友,根據讀者所講,倫生曾想加深了解 Terry,據聞 Terry都無抗拒,不過佢哋最終都係唔啱 key,件事就不了了之嘞。

咁多讀者爆料,邊單堅邊單流,讀者自行判斷。不過有一單就幾搞笑。上期佢咪戴住隻名貴手錶嘅,佢一時話鄺美雲買嘅,一時話對方平讓俾佢,轉個頭喺微博解釋話家姐幫手買嘅。一隻錶都咁多版本,唔怪之得依家喺商台開咪啦!


照顧愛犬 Cash嘅重任,更由 Terry負責。


讀者報料, Terry為《尋找他鄉的故事》做過幕後,並曾遠赴百慕達進行主持工作。


Terry喺微博解釋隻錶嘅來由,同佢之前所講嘅又有啲唔同喎。


人紅係你嘅事,唔好拖埋我哋落水先得㗎。(設計對白)

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()