close

孫耀威Macy左閃右避 拍拖夜蒲扮唔識

孫耀威與女友陳美詩(Macy)絕少一同出席公開活動,兩人前晚齊出席開幕派對時十分避忌,只肯隔着友人合照,老孫受訪時更擔心被公司責罵!

孫耀威雖已公開認定Macy的女友身份,但兩人拍拖以來絕少一同出席公開場合,前晚老孫與Macy齊齊出席酒吧開幕派對,但兩人全程離行離列,十分避忌,亦不願合照!在記者幾番要求下,兩人才勉強與友人大合照,Macy表示因公司不知她會出席,故不接受訪問。

一見記者即大為愕然的老孫表示不知有記者,更擔心被公司鬧,問到與女友同場出席活動是否要先向公司申請?他說:「其實我哋好少一齊出動,都係因為朋友開張先嚟支持。」他又表示現已很少出去玩,即使夜蒲都是出席朋友生日或應酬。問到女友會否做「跟得夫人」?他說:「唔會,可能係我跟住佢,但依家通常都係食餐飯聚吓。」

藍奕邦回本

而身為酒吧股東之一的藍奕邦穿西裝現身,並落力獻唱。他自認只是小股東:「呢度5年前開時我都戰戰兢兢,依家有新投資者同埋重新裝修過,希望裝修後風水好啲!」他又透露投資已回本:「需要繼續做,因為香港好少呢類可以做Live Show嘅場地!暫時唔會開分店,如果生意再好啲會考慮,加租加得好離譜,好彩個老闆都覺得需要音樂,經商討後都易話為咗。」此外,阿邦日前特別留鬚拍新歌MV,又化爛面妝表達被打,他表示十年前已學拳,後來因腳傷停學,至大半年前為減壓才再學拳。

音樂組

被孫耀威冷待的Macy,只能尷尬苦笑。

孫耀威(左二)與女友Macy(右)找來電燈膽合照,相當避忌!

孫耀威(左二)與女友Macy(右)各自與朋友傾偈,全無交流!

熱愛音樂的藍奕邦,慶幸能找到個音樂窩讓他大展所長。

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()