close


插圖: Wendy

揞名爆

「大小姐」餐廳反枱

2012年10月26日 ~~ 第900期 忽然1周

近排城中熱話,梗係如何娶個 X億富家女!都話世界變嘞,以前大家淨係會問點樣釣金龜?依家就掉番轉嚟。不過,呢個世界有樣嘢係唔會變嘅,就係 no free lunch!

嗱,媽咪姐又舉個例吖,同樣係名門望族嘅「大小姐」,依家同老公「好好肉」好似好恩愛,講起都甜笑,睇嚟成個小女人咁。但佢哋拍緊拖嗰時,有次約出街食飯,「好好肉」唔知因乜事遲到,要「大小姐」喺間好浪漫嘅西餐廳等佢喎。 Woo,咁大膽?終於男方匆匆趕到,快步行埋張枱,諗住 say sorry。點知,砰嘭一聲,跟住枱面上啲刀叉杯碟,統統落晒地!
因為嬲到出煙嘅「大小姐」,一手就反咗張枱,再大大聲聲對住「好好肉」狂鬧。嘩,媽咪姐當時見到呢個場面,都忍唔住「驚嘆」,覺得熱愛電影嘅「大小姐」日後必定成為「偉大演員」呀!咁戲劇性嘅情節,都可以搬入真實人生噃,仲唔「堅」呀。所以話,睇嘢唔可以睇表面,都係嗰句,各取所需,你情我願囉。 

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()