close



小特搜

女喼神

2012年10月26日 ~~ 第900期 忽然1周

想唔佩服班女藝人都唔得,每日開工都要嚴陣以待,全套化妝品、衫、鞋、太陽眼鏡等缺一不可。不過日日拎住咁多架生開工都咪話唔辛苦,所以唔少女藝人都會拖喼上陣。媽咪姐今期就搜下苟芸慧同沈卓盈兩個女神,用邊隻靚喼同帶乜法寶開工先。

苟芸慧愛心形




牌子: Eminent
價錢:約$2,300
面積:高 18吋×闊 14吋
苟芸慧最近日日用呢個紫色直身喼開工,她表示:「媽咪話女人嘅腰骨好緊要,自細唔俾我孭單邊袋,要我孭背囊,但我咁大個人孭雙邊袋好古怪,咪轉用手拖喼。」 




粉紅咕
苟芸慧話:「最近好鍾意粉紅色嘅物件,呢個咕只係 38蚊,好抵用,專登買嚟開工當頸枕。」旁邊粉紅色熊啤啤仲可以變身為環保袋。


潤喉三寶
除八仙果外,苟芸慧亦自備兩個私家壺開工,白色嘅用嚟沖咖啡,而隔籬嘅保溫壺則專用嚟載湯及熱飲,果然滋陰喎。


Gucci太陽眼鏡$1,600
苟芸慧話自己遇上猛烈太陽會不停流眼水,所以要靠黑超保護雙眼。


心形 Sticker
Sticker除咗用嚟 mark notes,苟芸慧亦會用嚟寫上鼓勵說話勉勵同事。

沈卓盈晒名牌


牌子: Rimowa
價錢:約$7,500
面積:高 14吋×闊 19吋
沈卓盈卻與別不同,於 2年前將用慣嘅黑色布喼轉用呢個銀色鋁鎂合金橫身喼,貪方便擺放之餘,仲可以用嚟當櫈坐。沈卓盈透露:「個喼係上面開蓋,有時喺私家車開喼攞嘢,都唔使咁阻碇。」呢款喼貴在個密碼鎖,俾到沈卓盈安全感,事關打開喼,件件都係名牌,梗係要搵個有多重保護嘅先安心啦!




喼身有兩個密碼鎖,唔怕俾小偷撻嘢……但成個偷走就冇計啦!


Chanel銀包$7,300
Ray Ban太陽眼鏡(朋友送)


保溫壺
沈卓盈用嘅保溫壺,價值$298,專放媽咪愛心燉湯,當日沈母就煲咗紅棗瘦肉湯俾佢補身。


Balenciaga Paris散紙包(朋友送)


紅色 LV記事簿連筆$4,500


Kate Spade化妝袋$1,400
BV化妝袋$4,000

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()