close


我邊有嚇佢喎!(設計對白)
方 Sir咁正氣,點會虐待細路吖。

媽咪姐

方中信嚇細路

2012年10月26日 ~~ 第900期 忽然1周

方中信一向都好認真,媽咪姐聽講佢拍新劇《仁心解碼 2》時,不時改劇本之餘,仲會教同場演員做戲。

不過,《仁心 2》嘅童星演員馮嘉文就喺微博大爆俾方中信「嚇」,小妹妹話:「 Alex(方中信)哥哥,唔好用青蛙嚇我呀,遲啲學校要解剖青蛙,過兩日拍戲我會叻啲㗎啦。」
攞青蛙嚇小演員咁大件事,媽咪姐梗係專程入電視城問吓馮嘉文發生咩事?佢解釋:「嗰場戲講我要喊得崩潰,但我喊得唔係咁好,拍咗好多 takes, Alex哥哥就話:『我拎田雞嚟㗎嘞。』其實佢都係想我喊得出啫!(你本身好驚田雞?)唔驚㗎!(平時方中信係咪好惡?)唔係㗎,佢好好人,會教我做戲。」




馮嘉文解釋方中信冇攞真田雞嚇佢,只係講笑。

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()