close

 


Kary Ng黑色喱士併白色領針織上衣$1,080白色併黑格紋長褲$1,580both KOOKAI 

cover face

吳雨霏 情不禁

不愧讀國際學校,鬼妹仔性格,笑就笑,不扭怩,不造作;不愧青春少艾,面對事業,試就試,不懼色,不猶疑;不愧年少入行,前途與愛情,博就博,不服輸,不偏頗。
這日子,吳雨霏很多新聞,跟余文樂把臂遊英至今,她一副大方的姿態倒有點叫人不知所措,這年頭,藝人公開戀事,不止不會激怒粉絲,相反,個人正面形象得以提升,真箇時移世易了。
始終女兒家,終日將情郎掛嘴邊,有欠矜持,何況,歌愈唱愈好,形象愈賣愈旺,講太多,盞累事;始終熱戀中,把口唔講,以笑代替吧!我連男方個名都未提起,吳小姐已笑到花枝亂顫,情難自禁若此,作為旁觀者,戥你開心就真!

Profile
 

Kary Ng
原名:吳家穎
出生日期: 1986年 6月 9日(雙子座)
出生地:香港
身高: 5呎 4吋
體重: 100磅
語言:廣東話、普通話及英語。
簡歷: 15歲,參加叱吒 903的 Clean& Clear手牽
手大行動,被發掘並安排加入 Cookies組合。
04年,另組樂隊 Ping Pung。 06年,開始個人發展。
11年 9月,加入環球唱片旗下的新藝寶唱片至今。
主要作品:《殺她死》、《愛是最大權利》( 04),《座右銘》( 06),《逼得太緊》( 07),《分手要狠》( 08),《 Here We Are》( 09),《我本人》( 11),《告白》( 12),《就有就有》( 13)。
微博: http://weibo.com/karyng 


我唔可以冇愛情
 

26歲女,說出這話,很易理解,只是,今次對手是余文樂……我知我知,余先生外表俊朗,又搵到錢,多年來,即使緋聞不絕,總不能全部當真吧!擇友不靠外表,內在美更重要,在 Kary眼中,愛情來了,甚麼都對。
「好開心? OK啦!哈哈哈……
「我沒特別收埋(新戀情),拍拖好正常。
「我只鍾意靚仔?唔係啩!哈哈哈……靚有好多定義,自信已經靚,一向自己處理形象,工作前,一定 scan過所有衫,適合至肯著上身,自己都唔舒服,又點靚?寧願別人覺得我煩。
「(到底你係咪鍾意靚仔?)哈哈哈……自己唔覺,第一印象好緊要,靚仔係好,但,睇一個星期、一個月、兩年,又係咁!最緊要大家性格相近,心地好。(對方心地好吸引你?)可以唔問嗎?哈哈哈……
「工作上,我好煩人,任何事情都想參與,包括拍 MV,之前,《告白》跟朋友合作當導演,今次,請佢(余文樂擔任《人非草木》導演)操刀,覺得幾有新鮮感,事前根本沒人估到佢識做。(你滿意作品嗎?)唔答可以嗎?哈哈哈……
「(喜事一件,何需介懷?)我好怕講太多會影響工作,細個時,戀愛大過天,回想起來,好唔抵!唔夠 professional;「感情上,我好獨立,大家一齊時,可以好開心,但也需要個人生活空間,我唔可以冇愛情,不過,又唔會放得好重,兩者若兼顧得好,事業有滿足感,愛情開心,咪 perfect囉!」


11年剛加盟便被安排出席集團高層會議並獻唱,證明深受公司重視,前途無限。《蘋果日報》圖片 

13年MV中,鍾情台灣型男楊佑寧,回到現實,戀上導演余文樂,這算不算一箭雙鵰呢呵?! 


想過放棄
 

理想人生,從來需靠自己打造。數數手指, Kary入行已 11年,年紀輕輕,一派老練口吻, Cookies年代,盲頭烏蠅漫無目的等運到,遇上 Ping Pung,叫好叫座卻空有歌藝,今日,學寫歌學做幕後,捱出頭來的同時,也慨嘆並非免費午餐,原來少女柴娃娃的日子,一點也不娃娃。
「 Cookies時期,好想出碟,但太細個,唔知條路點行。 Ping Pung時,正式接觸唱片製作,出過一張 EP,反應幾好……我都想知點解最後要解散……人太新,冇乜 say,公司拿主意。
「當時,見到同期女仔跑得快,自己日日在家等電話等工作,等足半年,好迷惘,就算可以錄歌,進度行一陣停一陣,意志早被打沉;我個人好急,成日俾壓力自己,『做咗幾年,仲未有糧出?仲未賺到錢?』雖然唔使養家,我都想俾少少心意父母,咁都做唔到,覺得好冇面。
「想過放棄,惟家人叫我堅持,好難呀!


02年誰能一口氣唸出 Cookies各成員名字,你便是如假包換 80後。《蘋果日報》圖片 

04年Ping Pung時期, rock女唱歌總愛聲嘶力竭,好將多年烏氣一叫而盡。《蘋果日報》圖片 

 


Kary Ng藍色雪紡吊帶連身長裙$1,980 KOOKAI黑白色流蘇 loafers$5,080 Fratelli Rossetti金色手鈪白色扭紋皮 chokerboth stylist's own 

「事業前半段,得個『諗』字,有心無力,若再揀一次,寧願遲 2、 3年入行,讀多點書,個人更穩定、更清晰。
「直至準備轉公司,出去跟各人面談,至知自己價值,原來都 OK喎!
「我開始明白,機會要靠自己去爭取,譬如今次爭取寫歌,起初也擔心公司唔接受,但我唔係要做唱作人,純粹想參與 melody創作,寫點自己喜歡的旋律;坦白講,寫情歌或 K歌好易,一晚寫幾條 melody都得,但我唔想再獨沽一味,最後,公司叫我去馬。
「做得到,好比 check list上打多一個剔,超開心;「要是舊公司,他們會問『你得唔得呀?』(環球對你好好?)應該講,依家好難再有公司願意揼本去做碟,好難得;「入到環球,互相信任,對方簽得我,相信我一定 deliver出好作品,又搵最好監製幫我,被重視感覺,梗係好!」


唔係話你假!
 


Kary Ng白色印波點絹質 tube top$1,080白色併黑格紋長褲$1,580both KOOKAI黑白併金色 Oxford shoes$4,880 Fratelli Rossetti粉藍色手袖 stylist's own 

Kary曾於加拿大國際學校唸書,總予人番書妹的感覺,性情爽朗,說話中英夾雜,但每遇表達上的骨節位,又能拿揑準繩,盡可能避免不必要的言語誤會,頗健談,原來,早期的她,坦言最憎跟人打交道,做人自我……鬼妹仔囉!
「身處香港,做歌手並不單純,涉及好多人事,坦白講,入行頭幾年,我最唔鍾意搞人際關係,想法好單純,『唱歌之嘛!點解要我去應酬?大家唔使咁熟啦!』人大了,才發現打好關係也非壞事,唔係話你假,只係當作識多一個朋友,依家你幫人,他朝人幫你,圈子細,大家兜個圈又見面;「真係要咁諗。
「我本身對自己唔係好有自信,舊公司時,安於現狀,好少失驚無神走出去跟人打交道,所以,根本唔知道別人眼中,到底吳雨霏係點?!
「 Cookies時代,個個賣青春賣少女,跟自己一心想唱歌理想背道而馳,不停問自己點解?後來又諗清楚,我只得 15歲,梗係賣青春,一班人柴娃娃至有睇頭。
「埋怨只因自己唔知自己想點。
「(其他成員一走出 Cookies,無不雙線發展,你似乎一直樂於唱歌,唔想拍戲嗎?)唔抗拒,做少少都冇壞。
「有時候覺得,多年來,音樂上花盡心思,好想專心經營,依家,公司及自己認為不妨擴闊一點空間,等緊好劇本,返大陸拍劇都唔拘,唔一定做主角,小角色都 OK;「當然,始終想以音樂事業為主。」


後記
 


Kary Ng白色碎花長袖恤衫$1,280紅色短褲$980藍色高踭鞋$1,480all KOOKAI白色背心金色手鈪及手繩all stylist's own 

Kary說得對,人愛比較。
沒得揀,好哋哋,當多過一個選擇,人就身痕。
Kary還說,打從 Cookies開始,已習慣活在比較下,我又覺得,十幾個女仔,兜轉這十年,似乎只得吳小姐一個真正找到自己條路。
難怪她猛說自信自信自信……人沒自信,甚麼都不是。
「我唔會理人點諗。」
事業、愛情自有一套,盡情投下一己賭本,這已算贏了。

 

KOOKAI金鐘太古廣場 122號鋪 2722 9659
Fratelli Rossetti中環國際金融中心 2079號鋪 2722 9674


撰文:伍淑嫻
形象:黃健華
攝影: Kenji Leung
化妝: Arris Law
髮型: Heibie Mok@Hair Culture
鳴謝: KOOKAI

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()