close

 

近年一直在內地拍劇的李彩華(Rain),上周五(二日)出席「仁美愛心滿亞洲」慈善晚宴後,高調自爆幾年前有人「要求我做合約以外嘅不道德交易。」惹得全城關注。

剛於周日(四日),她在寰宇國際主席林小明前妻趙雪英的陪同下,接受本刊獨家訪問,巨細無遺詳述當年的一點一滴,指有一晚有人在夜店裏叫她陪一名某城中知名人士出埠兩周,還叫她任意開價,作為身體上有親密接觸的報酬。

周日Rain受訪時表現激動,對於被問價陪出埠,她多次強調自己有腰骨有膊頭:「寧願瞓街都唔做!」

瞓街都唔做

入行十二年的Rain,對本刊憶述這件發生於約○八年至○九年的苦痛經歷,她自言當年是入行後首度遭人提出作不道德交易,「有晚在卡拉OK,現場有公司同事、我細佬、細佬當時女友等,期間有人同我講,先叫我唔好同趙小姐講,跟住叫我做啲合約以外嘅嘢,係啲不道德行為,我當時即刻答『呢啲嘢我唔做』。拒絕咗之後工作量少咗好多,雖然我係家中經濟支柱,但我瞓街都唔會做。」身旁的趙雪英補充說︰「Rain同我講,話有人叫佢出埠兩個星期,叫佢開個價。」

對於不道德交易的含義,是否要身體接觸,Rain解說︰「當然係。呢啲先係不道德行為和交易。(有冇講陪邊個?)有提過個名,但我唔識。」趙雪英謂︰「呢啲唔使畫公仔畫出腸,唔通傾吓偈咩。嗰個人好多人識,報成日見到,但我唔會講。」

當日趙雪英全程陪同Rain接受本刊訪問,Rain多次感謝趙雪英當年借出一百萬元協助解約。

Rain賠錢離開林小明打骰的寰宇,友情不再。圖為07年Rain生日會上,林攬着Rain慶祝。

賠百萬贖身

Rain指當晚拒絕作不道德交易後,回家即向母親哭訴,「我講畀阿媽知時都有喊,佢聽完都有啲激動,我哋咪靜觀其變一排。但見之後嘅工作真係少咗,唔對路,都開始擔心,真係好大鑊,個人又好灰好愁,好擔心前途無晒、演藝事業會玩完。最後決定不如拆合約離開,跟住咪搵B姐(趙小姐暱稱)幫手。」

趙雪英憶述當日Rain母女二人親自上門求助,說︰「我見到Rain眼紅紅,Rain媽就臉紅紅好激動。佢哋將件事講完畀我聽後,仲話想開記者會公開。其實我嗰時响公司都被『架空』咗,又要搞離婚,但都應承咗幫佢,後來仲借咗一百萬畀佢解約。其實我從來都無叫人做嗰啲嘢,我唔賺呢啲錢,相信神會懲罰啲壞人!」最終Rain在一○年三月以一百萬元賠給公司,提早解約。

上周五(二日),Rain和趙雪英一同出席慈善晚宴,Rain自爆當年有人要求她作不道德交易,即成全城熱話。

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()