close


鄭經翰除了有「大班」的稱號外,亦有「煲呔針」及「十點前特首」之稱,大班話即使得番自己一個都希望可以維持廣播到最後一刻。而上週大班收到禁制令後,一直戴上畫上交叉的口罩(小圖)以示無聲抗議。

搜尋氣

鄭經翰 只有激情沒有悲情

2012年10月03日 ~~ 第280期 Face

鄭經翰上週在《風波裏的茶杯》,說得最多的一句說話,就是「只有激情沒有悲情」。節目中有個 70多歲的婆婆致電喊住口話「唔捨得佢」,大班忍住眼淚亦同樣回應了這一句。一手創辦香港數碼電台( DBC),因部分股東拒再「揼水」而要收檔,最新發展是下週二( 9日)為最後日子。
面對人生第 6次封咪,廣播生涯進行倒數,人生還未完場。瘦了成個碼的大班說:「我今年都 66歲咯,都係時候退休啦!」當下最想「同老婆去加拿大探吓三個仔!」

做傳媒機構一定要有言論自由,如果唔係做嚟為乜?正如開雲吞麵鋪一定係賣雲吞麵,唔係走去賣牛雜嘛,如果因為我講嘢令到其他股東有政治壓力,佢哋妥協我冇辦法啦!但因為咁而要犧牲成個電台,我係覺得唔值得囉, 𠵱家去到呢一個地步,我唔可以講任何嘢,因為有禁制令喺身。(上週三晚股東之一 黄楚標向法庭申請禁制令,禁止大班在電台提及有關 DBC股東間的協議), DBC係我的心血,一個人做咗自己應該做嘅事,盡咗力對得住自己就已經夠。




DBC冇股東肯注資,大班惟有諗計出招,搞直播室開放日,每日一早都有大量粉絲到場支持大班,男女老嫩一見到大班就攬住要合照,他都有求必應,受歡迎程度與紅星冇分別。


於 DBC facebook內的最新宣傳語是「見步行步,繼續發聲至 10月 9日」的大班,實行還聲於民。


12年 2月 DBC直播中心啟用當日,除咗大班靚太勞錦嫦(右二)撐場,仲有一班股東如李國章(右一)、 黄楚標(左一)等亦有出席開幕儀式,有誰估到唔夠一年玩完。《蘋果日報》圖片

我冇得怨任何人,係自己責任,只可以怪自己當初遇人不淑,被朋友出賣。我主要係被李國寶出賣,我對佢係好失望,我哋本身係好朋友,最初係佢鼓勵我去做,撐我做電台,只怪我信錯咗人,對朋友之間的感情太執着,不過點都好,你問我呢一刻嘅心情,我可以答你係好平靜,好似呢幾日有咁多人嚟支持我、撐我,做人夠㗎啦,唔可以要求太多。
我都 66歲咯,都係時候退休啦,我冇諗過之後點,或者休息一排,先排期做手術醫番好腳患問題,之後去吓旅行,同老婆去加拿大探吓三個仔!有人問我第時會唔會搞獨立媒體或網台,我唔諗啦,搞掂好 𠵱家先啦! 

採訪、撰文:魏紫嫦
攝影:周凱盈

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()