close

周永恒遭內地漢打腫面 趙頌茹傷手縫六針 


【今日我至hurt】周永恒夫婦噚日現身,一個傷手,一個腫面,不過最hurt都係事發嗰陣,個個食花生袖手旁觀。

歌手周永恒(Roy)的老婆趙頌茹(阿Yu)將於下月初分娩,前晚兩人到屯門醫院做產檢時,跟一名內地男子疑為排隊打尖及拍照問題起爭執,事後Roy報稱被打腫面,阿Yu雙手受傷縫六針,昨日他們在家休息後仍驚魂未定,Roy感慨可能中港兩地文化差異,更埋怨事發時竟沒人伸出援手。

周永恒前晚8時許陪老婆到屯門醫院做產檢,期間兩人在大堂「一粥麵」排隊買食物,Roy發現有一名男子疑打尖即喝止對方,後來又見到跟男子同行的小童在大堂跑動,Roy就用手機拍攝,結果觸怒對方被追打,阿Yu勸阻時反被擲來的膠凳割傷手,警員到場後拘捕涉嫌傷人男子。
昨日Roy和老婆留在天水圍的寓所休息,下午4時許他們帶女兒去超市,並接受本報記者訪問。休息一晚後的阿Yu仍面青青,她的右手被包紮,左手貼了膠布,波鞋仍有血漬,阿Yu說:「左手縫咗六針,因為我係旁觀者,打人過程睇得最清楚,佢哋唔係爭執,係老公俾人打,當時有位先生打尖,老公叫佢排隊,之後我去咗買嘢飲,返嚟見到對方用鼻尖兇老公。」



手縫六針 

鞋頭濺血 

前晚周永恒陪妻到醫院做產檢時遇襲,要報警求助。資料圖片 「佢個樣想殺人」

阿Yu見該男子咬牙切齒,大講粗言穢語,她說:「佢講唔鹹唔淡廣東話,因為自己大肚好驚,所以我即刻報警,同佢一齊嘅細路仔喺附近望住我哋,老公諗住報警想有證據,就用手機影相。」
Roy形容對方一時發笑一時激動,狀甚恐怖:「佢突然發癲走埋嚟從後箍頸,將我成個人抽起,之後攞櫈打我,又攞筷子插我,好似《少林足球》十八銅人咁攻擊我,混亂間老婆雙手流血。」阿Yu亦激動說:「佢個樣想殺人咁,現場有保安同好多人,但冇人理,可能驚殃及池魚,差人嚟到問乜事?我話佢打人,佢即刻發癲咁一拳打老公塊面,保安先撲出嚟話:『制服佢』。」

「叫救命冇人幫」

Roy憶述被打過程竟沒人援助,他續說:「佢追住我個頭嚟打,叫救命都冇人幫手,好心痛,呢度係香港,點解會咁?叫排隊好正常,呢啲可能係兩地文化差異,嗰啲人唔慣排隊。」阿Yu亦稱:「好無助,估唔到嗰個男人有小朋友都咁狠。」事件現已交警方處理,幸Roy驗腦後無礙,阿Yu的傷勢亦輕。問以後會否不出聲?Roy說:「冇可能,一定冇得退,見到大肚婆都會讓位,見到人打交應該喝止,呢件事啟發希望大家再諗諗道德價值觀,香港人唔應該咁樣,可以做得更加好。」
採訪:楊潔雯
攝影:陳慧安

周永恒捱打 斥旁觀者冷漠

歌手周永恒(Roy)前晚陪同下月生第二胎的太太趙頌茹(Yu)到屯門醫院接受檢查後,在院內餐廳排隊買晚膳時,不滿一位操內地口音的男子打尖,出言喝止:「唔好打尖」並用手機拍照,對方一怒下先爆粗繼而動武,分別用拳頭、筷子、膠櫈及膠牌狂毆Roy的頭、手、腳及箍頸,令他遍體鱗傷。在混亂中,Yu的左手虎口位遭該男子舉起的膠櫈割傷,要縫6針止血,警員到場拘捕行兇者,Roy和Yu接受檢查見傷勢無大礙離開。



趙頌茹將於下月生第二胎,在今次混亂中亦不幸受傷。(資料圖片)

大聲叫冇人理

昨日留家休息的Roy接受訪問時,稱頭、頸、手及腳仍隱隱作痛,幸未見頭暈及作嘔的狀況,回憶起被毆時,他猶有餘悸:「佢(襲擊者)好似癲咗咁不停打我,因為我腦生過蜘蛛網水瘤,唔可以受重擊,所以好驚,不過我覺得最恐怖係,事發時有5、6個保安同其他人在場,但個個都好似睇熱鬧咁,竟然冇人出手幫我,我老婆又哭又叫都冇人理,令我覺得呢啲人好冷漠。」

而Yu接受訪問時,聲音沙啞明顯受驚:「打我老公嗰個人,直頭想殺咗我老公咁樣,我大叫救命又係咁喊,我驚到畀張櫈整損手留晒血都唔知。」唯一令她感欣慰是沒有被人推倒,否則後果不堪設想,經檢查後胎兒亦無恙。


Roy表示想透過今次事件提醒港人要有同情心。

趙頌茹的手腳同告受傷。

放大圖片

冇諗賠償問題

問Roy可會向對方追究及要求賠償?據他所知警方可能會起訴對方嚴重傷人罪,但他未想過賠錢的問題,反而覺得公民教育最重要,他稱:「我希望可以做啲嘢,改變同提醒啲人要有同情心,唔好見死不救。」

文:音樂組

周永恒遇襲冇人幫Yu傷手縫六針

歌手周永恒(Roy)前晚在屯門醫院的餐廳遇襲受傷,將於下月分娩的太太趙頌茹(Yu)亦被割傷左手虎口位,警員到場將涉案男子拘捕。Roy昨日受訪時表示,對方疑不滿被罵打尖及拍照而施暴:「佢不停用啲嘢打我,我個頭生咗蜘蛛網水瘤,唔可以受重擊,嗰陣真係好驚,依家頭、手同腳都有傷。」不過,最令他覺得恐怖是遇襲時,現場多名保安及市民圍觀,但沒有人肯施援手。Roy指未考慮向對方追討賠償,但經過今次事件後,他希望可以做點事,提醒所有人要有同情心。

同告受傷的Yu則憶述當時見老公被毆已叫救命,混亂中被施襲者用膠椅割傷左手,最後縫六針止血(圓圖),慶幸腹中BB無恙,但暫時不能做家務。據知,施襲者可能被起訴嚴重傷人罪。

周永恒與趙頌茹同告受傷,嘆遇襲時冇人肯幫手。

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()